- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Εγχειριση !
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
ο εγκεφαλος του eos μου !!!
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
λεπτομερειες για την επεμβαση: :injured
-αντικειμενο: εγχειριση εγκεφαλου
-προβλημα: δυσλειτουργια προγραμματος-συχνα safe mode
-αιτια: αδυναμια συνεργασιας maf,εξατμισης (μαλλον)
-στοχος: επαναπρογραμματισμος απευθειας πανω στον εγκεφαλο με τον ασθενη
πανω στο δυναμομετρο για συνεχη παραμετροποιηση.
προγραμμα στημενο πανω στο αυτοκινητο και οχι 'κονσερβα'
-διαρκεια: 7 ωρες !!!
-αποτελεσμα: εξαιρετικη λειτουργια,συγκλονιστικες "καμπυλες" (και ακομα δεν
εχει γινει πληρες adaptation)
-νουμερα: 1,5 bar πιεση 275 αλογα 42.5 κιλα ροπη !!!
(και αυτα με απλη αμολυβδη και εξατμιση 70-63,5") :nosokoma:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Την πρώτη φορά παλι ετσι ειχε γινει?Δεν εχω ξαναακουσει αλλη εταιρεια να ανοιγει εγκεφαλο για να προγραμματισει tfsi (για τα νεα tsi ναι).
Σε τι δυναμομετρο ειναι αυτα τα νούμερα?Ακούγονται πολλά για 95αρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
το δυναμομετρο ειναι ιδιοκτητο,το εχει στησει ο ιδιος(εβαζε τα maha παλαιοτερα)και ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα και δυνατα(για δικινητα).τα νουμερα δεν ειναι πολλα ,αλλα ειναι πραγματικα πολυ σημαντικο το ποσο γραμμικα αποδιδονται στα διαγραμματα ροπης,ισχυος,πιεσης,wideband κτλ.και ολα αυτα βεβαια φτιαγμενα με βασικο κριτηριο να μην κινδυνευει σε καμια περιπτωση και πιεση η αξιοπιστια της τουρμπινας.σκεψου αλλωστε οτι πολλες απο τις 'γνωστες' εταιριες υποσχονται 280 αλογα στο λεγομενο stage2.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Κατα δευτερον πώς και δεν εβαλες το stage2 της BSR και έβαλες custom?
Κατα τρίτον μεγεια και καλα γκάζια.
Μέχρι ποιά ταχυτητα σπινιάρει τώρα το αμαξι?χεχε
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
το συγκεκριμενο προγραμμα το διαλλεξα για διαφορους λογους:
-η bsr δεν βγαζει stage2 ,απλα σου λεει οτι το προγραμμα της δεν εχει προβλημα να συνδιαστει με αλλα περιφερειακα(εισαγωγες,εξατμισεις κτλ).δεν ηταν ομως ακριβως ετσι.το bsr προγραμμα ειχε 'ταβανι' στις τιμες που μπορουσε να διαβασει ο maf (ωστε να διασφαλιζει την ομαλη λειτουργια της τουρμπινας) και ετσι οταν η εξατμιση απελευθερωσε τελειως την εξαγωγη-εισαγωγη αερα ,οταν ζοριζες το αυτοκινητο ο εισερχομενος ογκος αερα ξεπερνουσε το προκαθορισμενο οριο και το εθετε σε safe mode. :tsantila:
-τα παιδια που γνωριζα και ειχαν τη bsr ως αντιπροσωποι,τωρα εχουν ανοιξει αλλη βελτιωτικη(οχι αυτην που πηγα).
-και τελος διαπιστωσα απο πολλες περιπτωσεις γνωστων και φιλων οτι ειναι πολυ καλυτερα να φτιαχτει το προγραμμα πανω στο αυτοκινητο παρα να βαλεις καποιο επωνυμο (τα λεγομενα κονσερβες).αυτο δεν σημαινει οτι δεν τα θεωρω καλα.αλλωστε το πιθανοτερο ειναι οτι οι μεγαλες τουλαχιστον φιρμες στο χωρο (revo,bsr,mtm κτλ)που εδρευουν στο εξωτερικο εχουν σαφως τους κορυφαιους προγραμματιστες.αυτο ομως δεν εξασφαλιζει οτι τα πραγματικα πολυ καλα τους προγραμματα θα δουλευουν αριστα σε ολα τα αυτοκινητα που θα τοποθετηθουν αυτουσια.
προτιμησα λοιπον να φτιαξω ενα προγραμμα πανω στο δικο μου αμαξι,οπως το ηθελα,ωστε και να εξασφαλισω οτι θα συνεργαζεται σωστα με τα περιφερειακα μου και να το στησω οπως μου αρεσει. :lol:
επειδη ομως ακομα με τρωει ο κ...ος μου,σκεφτομαι να κανω φουλ 70 την εξατμιση τωρα που η πιεση φτανει το 1.5 bar. λογικα θα βγαλει μια 10ρια αλογα παραπανω ψηλα και χαμηλα αντε να χασει λιγο μεχρι τις 2000-2500 rpm που ετσι και αλλιως ψιλοατουρμπιστος παω... :think:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(αρκει να το φερει πισω μετα ... και ολοκληρο χεχεχε )
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
να 280ρισει. οπως δειχνει και το διαγραμμα 277hp, 41.8Nm
αλλα αυτο που πραγματικα αξιζει ειναι το σχεδον αψογο wideband σταθερο στο 12/1 !
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τούμπανο το εργαλείο....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Δεν πάει μία... Αμα δεν είναι 280bhp τί να σου πει....
πεστα,πεστα....!
ας οψεται η 63,5 που εβαλα για να μου κραταει ψηλα τη ροπη απο χαμηλα. :fart:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
θεμα:τοποθετηση intercooler και αλλαγη εισαγωγης τουρμπινας.
το μαμα intercooler αφαιρεθηκε τελειως.τη θεση του πηρε μια ''κορνιζα'' αλουμινιου για να κουμπωνουν πανω ψυγειο και κλιματισμος.και τοποθετηθηκε intercooler φτιαχτο μπροστα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
απαραιτητες βεβαια οι νεες μεγαλυτερης διαμετρου σωληνωσεις.η ατιμη η vw δεν αφηνει χωρο για τιποτα.τσιμα-τσιμα ειναι ολα στον κινητηρα.τρελες πατεντες για την τοποθετηση.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και με τοσο ξηλωμα,ευκαιρια ηταν να αφαιρεθει και ο πνιχτης απο την τουρμπινα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
δυστυχως επρεπε να φυγω την αλλη μερα και δεν προλαβα να παω για νεες ρυθμισεις.πριν την αλλαγη ειχα ριξει την πιεση στο 1.45 με αποτελεσμα 280hp και 42.5Nm.αυτη τη στιγμη το τουτου ''λαγκαρει'' ελαχιστα χαμηλα σε σχεση με πριν,αλλα ψηλα γαζωνει και 200αριζει για πλακα(το ψιλοδοκιμασα τωρα που περναω συχνα την ιονια οδο :blush: )
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.