Εγχειριση !

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43840 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
σαφως και υπαρχει συνεχεια...τωρα με το νεο intercooler(ισως μπει και ψεκαστικο αργοτερα) μπορω πλεον να πειραξω και τουρμπινα.θα ''ξεκολλησω'' τη σκαστρα απο πανω της και θα την φερω μπροστα και πανω(οπως s3,cupra κτλ).μελεταω σχεδιο ανοιγματος της τουρμπινας αυτον το καιρο.θα μεγαλωσω σε cnc τη διαμετρο της για να χωρεσει μεσα μεγαλυτερη φτερωτη :idea: .ετσι σε συνδιασμο με 70-70 απο 70-63,5 εξατμιση,ευελπιστω να πιασω τα 300hp με ''μαμα'' τουρμπινα(οσο θα μπορει βεβαια να θεωρειται ακομα ''μαμα'').γεγονος λογικο,αφου ειναι ηδη 280 με βενζινη ο,τι να 'ναι. :unsure:
βεβαια καλο θα ηταν πριν απο αυτα να βαλω κανενα κιτακι με μεγαλυτερες δαγκανες.και εκτος απο τις ''πατεντα'' ψαλιδομπαρες,λεω να αλλαξω και αντιστρεπτικες.καλα τα αλογα,αλλα πρεπει να στριβουν και να σταματανε... :fart:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43843 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Εγχειριση !
καμάρι του club μας....Αγόρι μου που λεει και η διαφήμηση :good: :good: :good:

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ManosL
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43892 από ManosL
Απαντήθηκε από ManosL στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Πέτρο πόσο κόστισε η 7ωρη εγχείριση; Χρειάζεται και αλλαγή η εξάτμιση οπωσδήποτε;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43906 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Πολυ μερακλιδικη βελτιωση γενικα.
Μονο μπράβο μπορώ να πω ! :good:

Ερώτηση:
γιατι επελεξες να κατασκευασεις ενα intercooler αντι να εμπιστευτεις μια ετοιμη aftermarket λυση?
Και γιατι δεν επελεξες τη λύση του παραλληλου αντι να αντικαταστησεις το εργοστασιακο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43920 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
ManosL έγραψε:

Πέτρο πόσο κόστισε η 7ωρη εγχείριση; Χρειάζεται και αλλαγή η εξάτμιση οπωσδήποτε;


το intercooler με τις σωληνωσεις πηγε ενα 600αρι (τιμη που προεκυψε μετα απο εκπτωση λογω και αλλων αγορων).εξατμιση γιατι να πρεπει να αλλαξεις οπωσδηποτε?αλλα και σε απειραχτο αμαξι ουτε intercooler χρειαζεται να αλλαξεις...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #43924 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
rallakias έγραψε:

Πολυ μερακλιδικη βελτιωση γενικα.
Μονο μπράβο μπορώ να πω ! :good:

Ερώτηση:
γιατι επελεξες να κατασκευασεις ενα intercooler αντι να εμπιστευτεις μια ετοιμη aftermarket λυση?
Και γιατι δεν επελεξες τη λύση του παραλληλου αντι να αντικαταστησεις το εργοστασιακο?


καταρχην ευχαριστω πολυ... :blush:
οι αλλες λυσεις ειναι οι εξης:
-intercooler στη θεση του παλιου(S3,apr)
-παραλληλο
το πιο ευκολο ειναι το πρωτο.ουτε σωληνωσεις ουτε τιποτα και με πολυ καλα αποτελεσματα.παρολα αυτα προτιμησα ενα intercooler τοποθετημενο μπροστα απο το ψυγειο του κλιματισμου(να δεχεται απευθειας αερα) και με τις λεγομενες αμερικανικες κυψελες και οχι barplate, οπως το κατα τα αλλα αξιολογοτατο αλλα πασιβαρο και πανακριβο apr.
οσο για τη λυση του παραλληλου,προβληματιστηκα αρκετα :thinking οι γνωμες διηστανται.πολλοι υποστηριζουν οτι ειναι καλυτερος ο συνδιασμος 2 intercooler.προσωπικα και μετα απο συζητησεις με μηχανολογο καταληξα στο μονο.το μπροστινο που εβαλα,λογω θεσης και κατασκευης μειωνει αρκετα τη θερμοκρασια του αερα,πολυ περισσοτερο απο το 'μαμα'.αν λοιπον αφησω και το 'μαμα' το μονο που θα κανω ειναι να αυξησω τη θερμοκρασια του αερα που παραγει το μπροστινο(εστω και λιγο).ασε που τοτε το 'μαμα' θα δεχοταν τον αερα που θα περνουσε πρωτα απο το μπροστινο και μετα απο το ψυγειο του κλιματισμου.σε τι θερμοκρασια θα εφτανε ...?

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44003 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Σαν ιδέα η μεταφορά του ιντερκουλερ μπροστά και σε απευθειας επαφή με τον αέρα ,ειναι πολυ σωστή.Δεν εχω καταλαβει γιατι να ειναι πίσω απο του αιρ κοντισιον....
Κατα τα αλλα για το ποια ειναι η καλυτερη λύση υπάρχουν πολλές αποψεις-ο καθενας εχει παντα απο μια. :shy:


Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.


Διαβαζω για ξυραφιασματα/water spraying/full 70αρα εξατμιση κτλ......
Θα γίνει τούμπανο το εργαλείο!Και ετσι οπως δεν το ''πιανει το ματι σου'' απεξω θα την πατησουν πολλοί ανυποψιαστοι!

Ψήνεσαι και για μεθανολες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44027 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
rallakias έγραψε:

Σαν ιδέα η μεταφορά του ιντερκουλερ μπροστά και σε απευθειας επαφή με τον αέρα ,ειναι πολυ σωστή.Δεν εχω καταλαβει γιατι να ειναι πίσω απο του αιρ κοντισιον....
Κατα τα αλλα για το ποια ειναι η καλυτερη λύση υπάρχουν πολλές αποψεις-ο καθενας εχει παντα απο μια. :shy:


Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.


Διαβαζω για ξυραφιασματα/water spraying/full 70αρα εξατμιση κτλ......
Θα γίνει τούμπανο το εργαλείο!Και ετσι οπως δεν το ''πιανει το ματι σου'' απεξω θα την πατησουν πολλοί ανυποψιαστοι!

Ψήνεσαι και για μεθανολες?


σαν αποδοση το apr ειναι σιγουρα πολυ καλο και σε σχεση με το κοστος του το s3 ακομα καλυτερο.το s3 ομως πιστευω ειναι για πιο light αναβαθμισεις(πρωτου σταδιου που λεμε).ελεγα για apr η' eurojet στην αρχη,αλλα μου την εσπαγε που μπαινουν πισω απο το air condition.και καλα οταν ειναι κλειστο(αν και αν το προσεξεις απο κοντα ειναι πολυ πυκνο),οταν το εχεις ανοιχτο το καλοκαιρι?δεν θεωρω τυχαιο οτι ολα τα 'τουμπανιασμενα' vw και οχι μονο φορουν μπροστινα intercooler(βλεπε evo κτλ),και μιλαμε για 400hp και πανω.θα μου πεις,εκει θα φτασεις?δεν το νομιζω,αλλα οσο πιο πολυ ριχνεις τη θερμοκρασια του αερα,τοσο καλυτερα δουλευει...τωρα αν ενας συνδιασμος front παραλληλο με το apr θα εκανε καλυτερη δουλεια δεν ξερω :unsure: ,πιθανον,αλλα ξεφευγουμε πολυ σε τιμη σε σχεση με τα οφελη.ενω βαζεις ενα ψεκαστικο(γυρω στα 300-400ευρω)και ξενοιαζεις.και μιας και το εχεις πανω ριχνεις και λιγη μεθανολη στο μιγμα που και που,να δεις τη διαφορα :fart: .την εξατμιση την εχω κρατησει στο 70-63 γιατι θελω ροπη χαμηλα.τωρα με πιεση στο 1.45 και ελευθερη εισαγωγη τουρμπινας δεν ξερω,το σκεφτομαι για 70-70 :thinking .αλλα αυτα θα αργησουν.σειρα εχουν τα σινεμπλοκ(τρελη διαφορα στην αναρτηση), οι αντιστρεπτικες και τα φρενα...(δεν πρεπει να ειμαι καλα :nosokoma:)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44204 από aceoscy
Απαντήθηκε από aceoscy στο θέμα Απ:Εγχειριση !
φιλε Πετρο γιατι δεν επελεξες την forge για intercooler,ειναι καλο η οχι??Υπαρχουν αρκετα πραγματα της forge που εχουν ενδιαφερων...Δωσε μας καμια πληροφορια εσυ που ξερεις

ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44206 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
καλη η forge και αρκετα ποιοτικη,αλλα αυτα που δινει(τα περισσοτερα τουλαχιστον)δεν ανταποκρινονται στην τιμη τους(850ευρω για ενα twincooler που στις μετρησεις βγαινει κατωτερο απο το εργοστασιακο s3?).πιστευω οτι χρεωνει παααρα πολλα :dizzy: ...
και συγκεκριμενα για το Intercooler της δεν το προτιμησα για τον επιπλεον λογο οτι ειναι παραλληλο και φοβηθηκα για λαγκαρισματα χαμηλα...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ManosL
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44312 από ManosL
Απαντήθηκε από ManosL στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Δεν λέω για intercooler κλπ. Η εγχείρηση στον εγκέφαλο πόσο πήγε ρωτάω. Προσωπικά με ενδιαφέρει η αύξηση ροπής (>40) και δεν έχω πρόθεση (εκτός από φίλτρο αέρος ΚΝ που μόλις έβαλα) να αλλάξω τίποτ' άλλο αν δεν είναι απαραίτητο για να πετύχω αυτή τη ροπή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 9 Μήνες πριν #44322 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
μονο με προγραμμα,πιστευω οτι φτανεις οριακα αυτη τη ροπη.οσο για 'εγχειριση' δεν ειναι απαραιτητη.μπορεις να περασεις προγραμμα απο τη θυρα απευθειας.υπαρχουν πολλοι που μπορουν να το κανουν αυτο στο χωρο,επωνυμοι(revo,overload κτλ) και μη.προσωπικα προτιμησα τη λυση της custom ρυθμισης πανω στο δυναμομετρο απευθειας.αν θελεις να σε συστησω εκει που πηγα εγω(το παιδι ειναι κορυφη κατα τη γνωμη μου στον προγραμματισμο). autoveltiosis λεγεται.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47113 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
ειχα αδεια αυτες τις μερες και κατεβηκα Αθηνα :superman: .ετσι αποφασισα να κανω ενα-δυο πραγματακια :shades: στο τουτου μου...

καταρχην (ξανα-)αλλαχτηκε η εξατμιση η οποια απο 70-63.5 ειναι πλεον 76-70 !
αρχικα το φοβηθηκα(μην κρεμασει),αλλα με τις τελευταιες ρυθμισεις ειπα να το τολμησω...
και ευτυχως δεν το μετανοιωσα :few: .ισως χαμηλα,στο ξεκινημα(και μονο),να εχασα ελαχιστα :unsure: .γενικα ομως το αυτοκινητο εχει κερδισει σε ολο το φασμα των στροφων περισσοτερο αισθητα απο οτι περιμενα :agree: .

το 76αρι downpipe

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


η 70αρα σωληνωση με το επισης 70αρι μεσαιο που φροντιζει για την πολιτισμενη ''ηχητικη'' λειτουργια του αυτοκινητου.σε κατασταση βολτας ο ηχος ειναι πολυ ηπιος μπασος(στο πατημα αλλαζει το πραγμα... :lol: )

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


η υπολοιπη σωληνωση φ70 διπλα στην προηγουμενη φ63.5

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


το τελικο παρεμεινε (το ιδιο και ο hjs200 καταλυτης)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47114 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
για να βοηθησω την ψυξη του αερα εκοψα ενα μερος της τραβερσας που καλυπτε γυρω στα 5-6cm απο το intercooler.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47115 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
αλλη μια αλλαγη που ηθελα καιρο να κανω ειναι η μεταφορα της σκαστρας.εργοστασιακα η σκαστρα βρισκεται πανω στην τουρμπινα με αποτελεσμα να δουλευει σε πολυ υψηλες θερμοκρασιες :sunshine: .βγηκε,μεταφερθηκε μπροστα απο τον κινητηρα(κοντα στην πεταλουδα) και η τουρμπινα ταπωθηκε με μεταλικη ταπα που συγκρατειται στη θεση της με την παλια εργοστασιακη σκαστρα.
στη φωτο φαινεται αριστερα ο ανταπτορας που συνδεει τη σκαστρα με το σωληνα του intercooler και με την εισαγωγη και δεξια η ταπα της τουρμπινας.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


και το τελικο αποτελεσμα οπως φαινεται απο πανω.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47155 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Απο εκει που φοβοσουνα να πας σε 70-70 κατεληξες στο 76-70.Πολύ καλα κατα τη γνωμη μου αν και ξέρεις οτι οι επωνυμες λύσεις κυκλοφορούν στο ''υπερβολικό'' φουλ 76 ,οπότε δεν υπήρχε θεμα αν ανεβαινες κι αλλο.Βλέπω πάντως καλή δουλεία στις κούρμπες ,γιατι εχω δει και κατι τσαπατσουληδες με κολλήσεις και στραβογωνιές.....
Λογικά και το κοστος της αλλαγης δεν ειναι μεγαλο εκτος απο τα εργατικά καθοτι μονο οι σωληνες αλλαζουν που ειναι το πιο φτηνο κομμάτι.

Κατα τα αλλα αυτο με τη μεταφορα της σκαστρας πρώτη φορά το ακούω και μου φαινεται και υπερβολή.Τι να πάθει η σκαστρα απο την υπερβολικη ζέστη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47171 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
και εγω πιστευω οτι με φουλ φ76 παλι δεν θα υπηρχε καποιο προβλημα,αλλα το θεωρησα ψιλουπερβολικο.με milltek που επικοινωνησα μου ειπε οτι εχει 76/70,αλλα το πιο σωστο για το αμαξι μου ειναι 70/70.76/70 μου προτειναν και οι περισσοτεροι custom κατασκευαστες.επισης με φ76 σωληνωση θα ηταν δυσκολο να γινουν τοσες κουρμπες,θα επρεπε να γεμισω κολληματα ολες αυτες τις στροφες,εκτος αν πηγαινα σε επωνυμη,που δεν με συμφερει ετσι οπως τις αλλαζω... :lol: .
για την μεταφορα της σκαστρας μου κανει εντυπωση που δεν το εχεις ξανακουσει... :thinking .η σκαστρα λειτουργει με ενα εσωτερικο ελατηριο.μαλιστα οταν την αγορασα,της αντικατεστησα αυτο το ελατηριο με ενα αλλο σκληροτερο που το εδινε η forge για τα ''φτιαγμενα'' 2.0tfsi.οι μεγαλες θερμοκρασιες επηρεαζουν αρνητικα τη σκληροτητα αυτου του ελατηριου και κατ' επεκταση τη λειτουργια της σκαστρας(ψιλα γραμματα θα μου πεις...).το βασικοτερο ειναι οτι ερχεται η σκαστρα πιο κοντα στην πεταλουδα.αλλωστε υπαρχουν και ετοιμα kit για τη μεταφορα αυτη και εργοστασιακα απο cupra ή s3 (απο εκει προμηθευτικα τον ανταπτορα) αλλα και απο αλλους κατασκευαστες,οπως την abt.
αυτη η μεταφορα αλλωστε ειναι απαραιτητη για s3 setup(αφου η k04 ορθως δεν εχει κολλημενη πανω της την σκαστρα)... :whistle:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47173 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Εγχειριση !
Ελα πες το ,τι το κρυβεις????
Πας σιγα σιγα για κ04.....(πάλι θα θέλεις αλλαγη εξατμισης....)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #47180 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
η αληθεια ειναι πως το ψιλοχοντροσκεφτομαι :unsure: ,αλλα σιγουρα οχι για τωρα κοντα.οσο για εξατμιση,πιστευω οτι 76/70 κανει ανετα για k04.το πολυ πολυ να αλλαξω τη μεσαια σωληνωση οταν και αν το κανω(εχω φροντισει να εχει ενωσεις απο καταλυτη μεχρι τελικο... :shades: )

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #48551 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Εγχειριση !
αυτη τη φορα εμεινα λιγο παραπανω στην Αθηνα και ετσι βρηκα χρονο να επισκεφτω το φιλο Σωκρατη και το δυναμομετρο του για ρυθμισεις.απο την τελευταια φορα ειχα βαλει intercooler,ειχα βγαλει τον 'πνιχτη' απο την τουρμπινα,ειχα αλλαξει τη θεση της σκαστρας,ειχα ξαναλλαξει εξατμιση κτλ...ειχα σαφως παρατηρησει μια διαφορα στο δρομο,αλλα ηθελα και 'νουμερα' :shades: ...
ξαναπερασα το προγραμμα,overboost στο 1.4 και :
- 290+ hp
- 43+ Nm
και αυτα με βενζινη ο,τι 'ναι,οχι κατοσταρα.
το μονο καπως 'ψιλοαρνητικο' ειναι οτι λογω αυξημενης παροχης απο το intercooler,φτωχυνε λιγο το μειγμα στο ρελαντι(15.5 απο 14.5),χωρις βεβαια αυτο να επηρεαζει σε κατι τη λειτουργια μου.
το βασικοτερο ολων ομως ειναι οτι το πυρομετρο δεν ανεβαζει με τιποτα πανω απο 750-800 βαθμους και σε ολα τα απανωτα πατηματα(πααααρα πολλα...)το αυτοκινητο δεν εχασε ουτε ενα αλογο και δεν επεσε ποτε κατω απο 290hp(κανει δουλεια το intercooler :agree: !)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #69992 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Εγχειριση !
εδω και καιρο το αμαξι παρουσιαζε καποια λαγκαρισματα χαμηλα καθως και αρκετα safe mode πανω απο τα 160-180χλμ :tsantila: οταν χρησιμοποιουσα απλη βενζινη.με κατοσταρα ολα καλα.σημερα επιτελους βρηκα χρονο να επεμβω... αλλαχτηκε η αντλια βενζινης υψηλης πιεσης με μεγαλυτερη και ολα τζιτζι.συγκεκριμενα η αντλια εμεινε η ιδια και μπηκε μεγαλυτερο εμβολο για να αποδιδει μεγαλυτερες πιεσεις απο τη 'μαμα'.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

στις φωτο φαινεται το 'μαμα' εμβολο.το καινουργιο εχει 25% μεγαλυτερη διαμετρο.
σε πρωτη ευκαιρια θα το ανεβασω ενα δυναμομετρο να δω τι παιζει.....

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #69994 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Εγχειριση !
Αυτά τα κομπιάσματα στα έκανε από την αρχή που πέρασες το πιο πρόσφατο αρχείο ή αρκετά αργότερα; Αν είναι έτσι μάλλον στο τσίτωσε λίγο παραπάνω από όσο θα έπρεπε και σε συνδυασμό και με ελληνική 95αρα ήρθε αυτό το αποτέλεσμα. Διαφορετικά δε μπορώ να εξηγήσω κάτι άλλο…

Τώρα που θα σου φτιάξει το νέο αρχείο για Stage 2+ μη στο κάνει τελείως τσίτα μόνο και μόνο να δεις άλογα στο δυναμόμετρο και στο δρόμο να μετράς το misfire και τα πυρακια

Πάντως πιστεύω πως άργησες να το κάνεις το βήμα… Μεγια και περιμένουμε τα 300+++ :good: και με τη πρώτη ευκαιρία θέλω βόλτα...

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #70005 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Εγχειριση !
το προγραμμα το ειχαμε τουμπανο και η καημενη η αντλια οσο μπορουσε εδινε...μεχρι τα 110bar δουλευε αστερι και με μιγμα σουπερ.παραπανω δεν αντεχε και ετσι 'εκλεινε' το αμαξι(safe mode)για να το προστατεψει απο τον τρελο τον οδηγο του :PPP . τωρα σηκωνει τα παντα.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #70014 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Εγχειριση !
Αυτά είναι τα ωραία με τους customαδες!!! Τους λες ΟΤΙ θες να στου φτιάξουν μέχρι να αρχίσουν τα safe mode και φυσικά χωρίς περιορισμούς. GAMO!!!
Τώρα αφού σου πέρασε το πρώτο αρχείο και έφυγε το BSR τις υπόλοιπες παραμετροποιησεις στις κάνει απο την OBD ή γράφει πάλι απευθείας στον εγκέφαλο;

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #70033 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Εγχειριση !
οχι,οχι.δεν εχει ξαναβγει ο εγκεφαλος.ολα ρυθμιζονται απευθειας απο τη θυρα.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi