- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Εγχειριση !
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
βεβαια καλο θα ηταν πριν απο αυτα να βαλω κανενα κιτακι με μεγαλυτερες δαγκανες.και εκτος απο τις ''πατεντα'' ψαλιδομπαρες,λεω να αλλαξω και αντιστρεπτικες.καλα τα αλογα,αλλα πρεπει να στριβουν και να σταματανε... :fart:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ManosL
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μονο μπράβο μπορώ να πω ! :good:
Ερώτηση:
γιατι επελεξες να κατασκευασεις ενα intercooler αντι να εμπιστευτεις μια ετοιμη aftermarket λυση?
Και γιατι δεν επελεξες τη λύση του παραλληλου αντι να αντικαταστησεις το εργοστασιακο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρο πόσο κόστισε η 7ωρη εγχείριση; Χρειάζεται και αλλαγή η εξάτμιση οπωσδήποτε;
το intercooler με τις σωληνωσεις πηγε ενα 600αρι (τιμη που προεκυψε μετα απο εκπτωση λογω και αλλων αγορων).εξατμιση γιατι να πρεπει να αλλαξεις οπωσδηποτε?αλλα και σε απειραχτο αμαξι ουτε intercooler χρειαζεται να αλλαξεις...
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πολυ μερακλιδικη βελτιωση γενικα.
Μονο μπράβο μπορώ να πω ! :good:
Ερώτηση:
γιατι επελεξες να κατασκευασεις ενα intercooler αντι να εμπιστευτεις μια ετοιμη aftermarket λυση?
Και γιατι δεν επελεξες τη λύση του παραλληλου αντι να αντικαταστησεις το εργοστασιακο?
καταρχην ευχαριστω πολυ... :blush:
οι αλλες λυσεις ειναι οι εξης:
-intercooler στη θεση του παλιου(S3,apr)
-παραλληλο
το πιο ευκολο ειναι το πρωτο.ουτε σωληνωσεις ουτε τιποτα και με πολυ καλα αποτελεσματα.παρολα αυτα προτιμησα ενα intercooler τοποθετημενο μπροστα απο το ψυγειο του κλιματισμου(να δεχεται απευθειας αερα) και με τις λεγομενες αμερικανικες κυψελες και οχι barplate, οπως το κατα τα αλλα αξιολογοτατο αλλα πασιβαρο και πανακριβο apr.
οσο για τη λυση του παραλληλου,προβληματιστηκα αρκετα :thinking οι γνωμες διηστανται.πολλοι υποστηριζουν οτι ειναι καλυτερος ο συνδιασμος 2 intercooler.προσωπικα και μετα απο συζητησεις με μηχανολογο καταληξα στο μονο.το μπροστινο που εβαλα,λογω θεσης και κατασκευης μειωνει αρκετα τη θερμοκρασια του αερα,πολυ περισσοτερο απο το 'μαμα'.αν λοιπον αφησω και το 'μαμα' το μονο που θα κανω ειναι να αυξησω τη θερμοκρασια του αερα που παραγει το μπροστινο(εστω και λιγο).ασε που τοτε το 'μαμα' θα δεχοταν τον αερα που θα περνουσε πρωτα απο το μπροστινο και μετα απο το ψυγειο του κλιματισμου.σε τι θερμοκρασια θα εφτανε ...?
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Κατα τα αλλα για το ποια ειναι η καλυτερη λύση υπάρχουν πολλές αποψεις-ο καθενας εχει παντα απο μια. :shy:
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Διαβαζω για ξυραφιασματα/water spraying/full 70αρα εξατμιση κτλ......
Θα γίνει τούμπανο το εργαλείο!Και ετσι οπως δεν το ''πιανει το ματι σου'' απεξω θα την πατησουν πολλοί ανυποψιαστοι!
Ψήνεσαι και για μεθανολες?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Σαν ιδέα η μεταφορά του ιντερκουλερ μπροστά και σε απευθειας επαφή με τον αέρα ,ειναι πολυ σωστή.Δεν εχω καταλαβει γιατι να ειναι πίσω απο του αιρ κοντισιον....
Κατα τα αλλα για το ποια ειναι η καλυτερη λύση υπάρχουν πολλές αποψεις-ο καθενας εχει παντα απο μια. :shy:
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Διαβαζω για ξυραφιασματα/water spraying/full 70αρα εξατμιση κτλ......
Θα γίνει τούμπανο το εργαλείο!Και ετσι οπως δεν το ''πιανει το ματι σου'' απεξω θα την πατησουν πολλοί ανυποψιαστοι!
Ψήνεσαι και για μεθανολες?
σαν αποδοση το apr ειναι σιγουρα πολυ καλο και σε σχεση με το κοστος του το s3 ακομα καλυτερο.το s3 ομως πιστευω ειναι για πιο light αναβαθμισεις(πρωτου σταδιου που λεμε).ελεγα για apr η' eurojet στην αρχη,αλλα μου την εσπαγε που μπαινουν πισω απο το air condition.και καλα οταν ειναι κλειστο(αν και αν το προσεξεις απο κοντα ειναι πολυ πυκνο),οταν το εχεις ανοιχτο το καλοκαιρι?δεν θεωρω τυχαιο οτι ολα τα 'τουμπανιασμενα' vw και οχι μονο φορουν μπροστινα intercooler(βλεπε evo κτλ),και μιλαμε για 400hp και πανω.θα μου πεις,εκει θα φτασεις?δεν το νομιζω,αλλα οσο πιο πολυ ριχνεις τη θερμοκρασια του αερα,τοσο καλυτερα δουλευει...τωρα αν ενας συνδιασμος front παραλληλο με το apr θα εκανε καλυτερη δουλεια δεν ξερω
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aceoscy
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
και συγκεκριμενα για το Intercooler της δεν το προτιμησα για τον επιπλεον λογο οτι ειναι παραλληλο και φοβηθηκα για λαγκαρισματα χαμηλα...
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ManosL
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
καταρχην (ξανα-)αλλαχτηκε η εξατμιση η οποια απο 70-63.5 ειναι πλεον 76-70 !
αρχικα το φοβηθηκα(μην κρεμασει),αλλα με τις τελευταιες ρυθμισεις ειπα να το τολμησω...
και ευτυχως δεν το μετανοιωσα :few: .ισως χαμηλα,στο ξεκινημα(και μονο),να εχασα ελαχιστα
το 76αρι downpipe
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
η 70αρα σωληνωση με το επισης 70αρι μεσαιο που φροντιζει για την πολιτισμενη ''ηχητικη'' λειτουργια του αυτοκινητου.σε κατασταση βολτας ο ηχος ειναι πολυ ηπιος μπασος(στο πατημα αλλαζει το πραγμα... :lol: )
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
η υπολοιπη σωληνωση φ70 διπλα στην προηγουμενη φ63.5
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
το τελικο παρεμεινε (το ιδιο και ο hjs200 καταλυτης)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
στη φωτο φαινεται αριστερα ο ανταπτορας που συνδεει τη σκαστρα με το σωληνα του intercooler και με την εισαγωγη και δεξια η ταπα της τουρμπινας.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και το τελικο αποτελεσμα οπως φαινεται απο πανω.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Λογικά και το κοστος της αλλαγης δεν ειναι μεγαλο εκτος απο τα εργατικά καθοτι μονο οι σωληνες αλλαζουν που ειναι το πιο φτηνο κομμάτι.
Κατα τα αλλα αυτο με τη μεταφορα της σκαστρας πρώτη φορά το ακούω και μου φαινεται και υπερβολή.Τι να πάθει η σκαστρα απο την υπερβολικη ζέστη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
για την μεταφορα της σκαστρας μου κανει εντυπωση που δεν το εχεις ξανακουσει... :thinking .η σκαστρα λειτουργει με ενα εσωτερικο ελατηριο.μαλιστα οταν την αγορασα,της αντικατεστησα αυτο το ελατηριο με ενα αλλο σκληροτερο που το εδινε η forge για τα ''φτιαγμενα'' 2.0tfsi.οι μεγαλες θερμοκρασιες επηρεαζουν αρνητικα τη σκληροτητα αυτου του ελατηριου και κατ' επεκταση τη λειτουργια της σκαστρας(ψιλα γραμματα θα μου πεις...).το βασικοτερο ειναι οτι ερχεται η σκαστρα πιο κοντα στην πεταλουδα.αλλωστε υπαρχουν και ετοιμα kit για τη μεταφορα αυτη και εργοστασιακα απο cupra ή s3 (απο εκει προμηθευτικα τον ανταπτορα) αλλα και απο αλλους κατασκευαστες,οπως την abt.
αυτη η μεταφορα αλλωστε ειναι απαραιτητη για s3 setup(αφου η k04 ορθως δεν εχει κολλημενη πανω της την σκαστρα)... :whistle:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πας σιγα σιγα για κ04.....(πάλι θα θέλεις αλλαγη εξατμισης....)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
ξαναπερασα το προγραμμα,overboost στο 1.4 και :
- 290+ hp
- 43+ Nm
και αυτα με βενζινη ο,τι 'ναι,οχι κατοσταρα.
το μονο καπως 'ψιλοαρνητικο' ειναι οτι λογω αυξημενης παροχης απο το intercooler,φτωχυνε λιγο το μειγμα στο ρελαντι(15.5 απο 14.5),χωρις βεβαια αυτο να επηρεαζει σε κατι τη λειτουργια μου.
το βασικοτερο ολων ομως ειναι οτι το πυρομετρο δεν ανεβαζει με τιποτα πανω απο 750-800 βαθμους και σε ολα τα απανωτα πατηματα(πααααρα πολλα...)το αυτοκινητο δεν εχασε ουτε ενα αλογο και δεν επεσε ποτε κατω απο 290hp(κανει δουλεια το intercooler :agree: !)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
στις φωτο φαινεται το 'μαμα' εμβολο.το καινουργιο εχει 25% μεγαλυτερη διαμετρο.
σε πρωτη ευκαιρια θα το ανεβασω ενα δυναμομετρο να δω τι παιζει.....
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τώρα που θα σου φτιάξει το νέο αρχείο για Stage 2+ μη στο κάνει τελείως τσίτα μόνο και μόνο να δεις άλογα στο δυναμόμετρο και στο δρόμο να μετράς το misfire και τα πυρακια
Πάντως πιστεύω πως άργησες να το κάνεις το βήμα… Μεγια και περιμένουμε τα 300+++ :good: και με τη πρώτη ευκαιρία θέλω βόλτα...
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τώρα αφού σου πέρασε το πρώτο αρχείο και έφυγε το BSR τις υπόλοιπες παραμετροποιησεις στις κάνει απο την OBD ή γράφει πάλι απευθείας στον εγκέφαλο;
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.