Αγορά μεταχειρισμένου Eos, τα φώτα σας again ;)
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Στο θέμα τώρα. Ήμουν κάτοχος ενός Renault Clio του 2000, 1.4 και επειδή πριν περίπου 2 μήνες κλάταρε η μηχανή (πολύ δακρύβρεχτη ιστορία) και παρουσίασε ζημιά κοντά στα 1600 €, είμαι σε αναζήτηση νέου αμαξιού. Επειδή από μικρός ήθελα πάντα ένα Cabrio, αποφάσισα να το τολμήσω φέτος αν και με ανησυχεί λίγο η κατάσταση στην Ελλάδα το τελευταίο καιρό, για γενικότερες αγορές...Επειδή όμως η δουλειά είναι στρωμένη ως τώρα, σκέφτομαι να το τολμήσω.
Τα οικονομικά θα είναι βασισμένα σε ένα δάνειο που θα πάρω, περίπου στα 15-16.000 ευρώ με στόχο να το αποπληρώσω στην 5ετία περίπου, με 300-350€ δόση που με παίρνει να δίνω + ότι μπορώ να βάλω ο ίδιος (υπολογίζω πως είτε θα δώσω το clio με απόσυρση όπου το παίρνει αυτό ή θα το δώσω λαμαρίνα ή θα το φτιάξω και θα το πουλήσω - το τελευταίο συγκεντρώνει τις λιγότερες πιθανότητες)
Αν και έχω γραφτεί λίγο καιρό εδώ, σκεφτόμουν αν θα κάνω thread γιατί φαντάζομαι όσοι πουλάνε τα Eos τους, είναι ήδη μέλη εδώ, οπότε θα διαβάσουν και θα αυξομειώσουν την εκάστοτε τιμή. Θα μιλήσω λίγο πιο γενικά λοιπόν :shy:
Έχω βρει κάποιες καλές προσφορές είτε με μοντέλα του 2008, είτε και μια με μοντέλο του 2010 (αν και είναι πάνω από 20Κ η συγκεκριμένη, και θα χρειαστεί παζάρι με μετρητά στο χέρι και ένα δεύτερο που έχει κακό είναι πως...είναι άσπρο. Δείτε παρακάτω για αυτό) και προσανατολίζομαι κυρίως για TSI μοντέλα
Οι τιμές που παίζουν είναι από 14.000 έως και 20.000.
Οι απορίες μου ως τώρα και ότι επιπλέον γνώμη έχετε μετά την παραπάνω εξιστόρηση, θα βοηθήσει να είστε σίγουροι.
1. TSI, FSI - Εχμ, δηλαδή; Βασικά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι παραπάνω έχει το TSI από το FSI και τι σημαίνει πρακτικά αυτό για εμάς;
2. Άσπρο χρώμα...μμμ να πω την αλήθεια ήμουν πάντα fun του μαύρου, αλλά το άσπρο μου είπαν αν μείνει και ένα μήνα χωρίς πλύσιμο δεν παθαίνει τπτ (το clio ήταν μπλέ) ενώ σε κάτι φωτογραφίες που τα βλέπω εδώ στο club δεν δείχνει τελικά τόσο άσχημο. Τα πιο πολλά που βρίσκω είναι μαύρα βέβαια, εκτός από 3 τελευταία που είναι του 2010 (σε τιμές από 18.000 έως και 20.000) που είναι άσπρα. Επίσης σε σχέση με την Ελλάδα που έχει ήλιο ακόμα και το χειμώνα πια, πόσο επηρεάζει το χρώμα αυτός ο παράγοντας;
3. Το Eos μου φαίνεται μεγάλο σε σχέση με ότι είχα συνηθίσει ως τώρα, οπότε θα ψάξω οπωσδήποτε είτε κάποιο που να έχει ανιχνευτή παρκαρίσματος ( :whistle: ) ή να του βάλω μετά. Αν είναι να του βάλω, έχετε κάποιο ενδεικτικό κόστος;
4. Επιπλέον, έχω βρει κάποια που έχουν την έκδοση μέσα με την μεγάλη οθόνη DVD (ιδανικό για πλοηγό) και τα περισσότερα χωρίς. Αυτή η οθόνη αν θέλεις να την βάλεις έξτρα, τι λεφτά είναι; Παίζει τπτ κινεζικοφάση σε αυτά, να το πάρεις πιο φθηνά;
5. Γενικότερα τι να προσέξω, είδα άλλα threads λέτε να του κάνουμε ένα γερό μπάνιο και να δούμε αν μπαίνει νερό μέσα και γενικότερα η οροφή, να πάω με τον αριθμό πλαισίου σε κάποια αντιπροσωπεία και να δω αν έχει συμβεί τπτ. Κάτι άλλο που έχετε στο μυαλό σας;
6. Μιας και είπα αντιπροσωπεία. Πήγα πρόσφατα στην Cosmocar στην Βουλιαγμένης, και απογοητεύτηκα από το επίπεδο των πωλητών εκεί (εχμ αν δουλεύει κανείς εκεί, εμμμ. sorry!). Ζήτησα το πιο απλό που θα ζήταγε κάποιος που αγοράζει ένα τέτοιο αμάξι, να κλείσω / ανοίξω την οροφή και μου άρχισε τα δεν ξέρω αν γίνεται....Θα προσπαθήσω να βρω και ένα test drive ώστε να πάρω μια ακόμα καλύτερη γεύση, αλλά έλεος... :wtf:
7. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει σύμφωνα με τα περισσότερα thread εδώ, είναι το φρένο του στις μεγάλες ταχύτητες. Ισχύει αυτό και στα νεότερα μοντέλα;
8. Τα χιλιόμετρα που έχει κάψει...πόσο ρόλο παίζουν; Το λέω γιατί πχ σε μια BMW ακόμα και 100.000 να έχει κάνει, αντέχει με άνεση να πάει έως και 300.000 με κάποια προσοχή (εχμ μην μου την πέσετε για αυτό ε!). Αν πχ έχει κάνει τα πρώτα 80.000, αφού εκεί περίπου βλέπεις καλές αγγελίες, είναι θέμα; Ξέρω πως η πρώτη απάντηση είναι, πως ακριβώς τα έχει κάνει και πόσο το έχει μαμεύσει το αμάξι, αλλά όσο μπορείτε απαντήστε και εδώ.
Αυτά σε πρώτη άποψη, ξέρω θα είναι αφόρητα βαρετό για κάποιους να τα απαντάνε όλα αυτά κάθε τόσο, αλλά είναι ζητήματα που περνάνε από το μυαλό καθενός παίδες που θέλει να αγοράσει ένα Eos
ΥΓ
Ανταλλάζω πληροφορίες και απαντήσεις για το παρόν thread, με γνώσεις γύρω από games & Tv-Series
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Καλως όρισες στον θαυμάσιο κόσμο του VwEos.gr
Όσον αφορά για τις ερωτήσεις σου θα σου απαντήσω ευθύς αμέσως όσο μπορώ καλύτερα.
1) fsi με tsi. Τα fsi ήταν η προηγούμενη γενιά κινητήρων που εφοδίαζαν τα Vw. Αντικαταστάθηκαν στα μέσα του 2008 απο τους tsi οι οποίοι στα 1.4 lt έβγαζαν 122 και 160 άλογα με χρήση κομπρέσσορα και ταυτόχρονη χρήση κομπρέσσορα και τούρμπο αντιστοιχα. Τα fsi ειχαν στη γκαμα τους κινητήρες 1.6 lt 2.0 2.0Τ και 3.2 lt με 115, 150, 200 και 240 κατα αντιστοιχία. η γκάμα των tsi ειναι 1.4 (122 και 160 άλογα όπως προείπα) και 2.0 lt με 200 άλογα. Υποτείθεται ότι αντικαταστάθηκαν λόγω της φήμης του ότι οι fsi τσίμπαγαν λάδι.
2) Αν με ρώταγες αν θα το έπαιρνα σε ασπρο....θα σου απάνταγα πως ναι. Του ταιριάζει πάρα πολύ, όπως και το μάυρο φυσικά και 2 καλοί λόγοι που θα το αγόραζα είναι αυτοί που αναφέρεις παραπάνω.
3) Φυσικά με αυτό που οδηγούσες μέχρι τώρα το Eos θα σου φανεί νταλίκα. Αλλά πιστεύω ότι μέσα σε μια βδομάδα θα έχεις μάθει όλες του τις καμπύλες και δε θα χεις κανένα πρόβλημα. Θα σου πρότεινα παρόλα αυτά να το πάρεις με εργοστασιακούς αισθητήρες και όχι aftermarket διότι οι εργοστασιακοί έχουν το προνόμοιο να μην αφήνουν την οροφή να ανοίξει όταν υπάρχει κάποιο εμπόδιο πίσω. Έτσι δεν κινδυνεύει η οροφή σου να "τραυματιστεί" απο κάποιο αντικείμενο που πιυανόν να μην πρόσεξες.
4)Την εργοστασιακή οθόνη εαν θελήσεις να την αγοράσεις εξτρα απο την αντιπροσωπεία θα σου στοιχοίσει γύρω στα 2800 €. Στο ebay θα την βρείς γύρω στα 1500€. Καινούργια πάντα μιλάμε. Υπάρχουν ομως και πολλές αξιόλογες λύσεις ποιο φθηνές για να ψαχτείς.
5) Τα αδύντατα σημεία του Eos είναι η στεγανότητα οι τριγμοί και η πολλή δουλεια και φροντίδα που πρέπει να ρίξεις οταν θα το αγοράσεις για να φροντίζεις τις τσιμούχες του ωστε να το κρατήσεις στεγανό. Συνήθως η κακή στεγάνωση του Eos οφείλεται η σε κακή συναρμολόγηση απο το εργοστάσιο ή σε κακή-αμελής συντήρηση απο τον κάτοχό του. Κατα τ΄αλλα θα δείς ότι άλλο θα έβλεπες και σε ενα οποιοδήποτε αυτοκίνητο. πχ αν ειναι τρακαρισμένο, τα ελαστικά του τις αναρτήσεις του κτλ κτλ. Α!!! τσέκαρε και την λειτουργία της οροφής φυσικά οτι λειτουργεί.
6) Δυστυχώς έχεις δίκιο. Μόνο με test drive ή απο το You tube ή σε κάποια απο τις συναντήσεις μας θα δείς τι θα πεί σωστο ανοιγοκλέισιμο οροφής για να έχεις άποψη.
7) Τα 1600αρια εχουν μικροτερους δίσκους λόγω ιπποδύναμης σε σχέση με τα 1400αρια. Γενικά πάντως αν και κάτοχος 1.6 δεν είχα ποτέ θέμα με τα φρένα. Μπρος πίσω δίσκοι κάνουν μια χαρά τη δουλεία τους αν το απαιτήσει η περίσταση. Ίσως χρειάζδται λίγο περισσότερο πίεση στα 1.6 στο πάτημα του πεντάλ.
Ελπίζω να βοήθησα. Με λίγο περισσότερη αναζήτηση για τις ερωτήσεις που θέτεις θα βρείς ποιο αναλύτικές απαντήσεις μεσα στο forum. Σου εύχομαι καλό διάβασαμα και ξανά το καλώς όρισες.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
1)καλυτερα να προτιμησεις κινητηρα tsi αν θελεις περισοτερη οικονομια-επιδοσεις-μεταπωλητικη αξια
2)καλο και το ασπρο αλλα δεν ειναι ακρυλικο χρωμα.με τις δεκαοχτουρες μονιμα σε χημικο πολεμο με το αυτοκινητο σου και με την ηλιοφανεια που εχουμε σαν χωρα(η καλυτερη του κοσμου) το ασπρο μπορει να κοψει λιγο.
3)+1 corbil
4).......+1 corbil ακομα και απο 300.οο ευρω(για κινεζια μιλαμε αλλα την δουλεια σου θα την κανεις)
5)εκτος απο τα γνωστα που θα ελεγξεις σε ενα αυτοκινητο εδω θα δωσεις περισοτερη προσοχη στην ηλ.οροφη.για μενα ειναι το μονο αδυνατο σημειο του αυτοκινητου.
το προβλημα για μενα δεν ειναι οτι μεχρι τωρα δεν ειχες οδηγησει μεγαλυτερο αμαξι αλλα οτι δεν ξανα ειχες καμπριο αμαξι.
θελει ιδιαιτερη φροντιδα και προσοχη.το καμπριο ειναι κουλτουρα.αν την εχεις (γουσταρεις δηλαδη)τοτε δεν θα εχεις ιδιαιτερα προβληματα με αυτην.
6)μπορεις να ερθεις σε καποια απο τις συναντησεις του κλαμπ και να δεις να ρωτησεις ακομα και να χειριστης απο κοντα τυχων αποριες που εχεις.
(κριμα που εχασες το beach party στον Ορωπο :superman: )
7)+1 corbil
πρεπει ομως να πουμε οτι bmw-mercedes κ.τ.λ ειναι αυτοκινητα αλλου κυβισμου.
αυτο που ειπες και εσυ (περι 100.000 +χλμ)και που λεει ο "λαος" και εγω αναφερεται για μια bmw 2000 η 2300.Οχι για την 316.
μιλαμε για αλλα κυβικα(με τα + αλλα και με τα - τους)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Μη σε ξεγελαει η εμφανιση οσον αφορα το 3ο ερωτημα σου.
Ειναι κατα 15 ποντους μεγαλυτερο απο ενα hyundai i30 και κατα 2 ποντους μικροτερο απο ενα πενταπορτο opel astra.
Επισης να διορθοσω τον Πανο για το 1ο ερωτημα σου αλλα και για να τα ξεχωριζεις.
ΤSI=122hp
TSI=160 hp παντα στον τροχο.
Ειχαμε κι'εμεις στην οικογενεια ενα Renault clio 1.2 TCE και το μονο που δημιουργουσε ηταν προβληματα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
To Eos-scirocco με τα 160 αποδιδει στον στροφαλο 176 hp.
scirocco 160hp
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
1. Από την εμπειρία κάποιου με fsi, είναι μεγάλη διαφορά, δηλαδή για να απορρίπτω όλα τα fsi που βρίσκω ή όχι κάτι τόσο σημαντικό; Thnx betoven για την απάντηση σχετικά με αυτό, εννοείς πως η διαφορά σε κατανάλωση είναι μεγάλη;
3. @ Corbil - Εννοείς παρκαρίσματος αισθητήρες σωστά; Φαντάζομαι και να μην έχει το αμάξι, μπορώ να το πάω στην αντιπροσωπεία και να ζητήσω να βάλω τέτοιους. Κάποιο κόστος που ξέρετε πως κάνει αυτό; (μια τάξη μεγέθους). Πολύ χρήσιμο αυτό που λες, άρα μόνο για εργοστασιακούς θα πάω
4. Ακριβή η οθόνη για τόσα λεφτά, απλά ρωτάω για να δω αν βρίσκω τέτοια μοντέλα, να κάνω και έρευνα αν είναι original ή όχι, αφού είναι ένα + όπως φαίνεται με τις τιμές που μου λέτε. Όχι οτι είναι και τόσο σημαντικό, απλά είναι ένα κομμάτι και αυτό του συνόλου.
5. @Betoven Με ανησυχεί όπως το γράφεις λίγο, δηλαδή τι εννοείς; Αν μπορεί να αναφέρεις επί γραμματικά, πχ μια μέρα τι επιπλέον κάνεις λόγω του cabrio
Κατά τα άλλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το καλωσόρισμα. Θα επανέλθω με νέες ίσως σε λίγες μέρες
ΥΓ
Το avatar είναι από παιχνίδι, το World of Warcraft, αν και πλέον μεγαλώσαμε και σταματήσαμε :shy:
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
3. Αισθητήρες μπορείς να βάλεις και μετά την αγορά και όποτε θέλεις. Υπάρχουν αυτοί που μπαίνουν στην πινακίδα και αυτοί που τρυπάνε τον προφυλακτήρα. Οι αντιπροσωπείες τα χρεώνουν περίπου στα 80 ευρώ, στο ebay τα βρίσκεις με 20 αλλά χρειάζεται κάποιος να σου κάνει τη δουλειά.
4. Εγώ έχω το RNS-510 , το εργοστασιακό με την οθόνη που λές. Βέβαια αυτο που βρήκες μπορεί να είναι το RCD-510 . Η διαφορά τους είναι ότι το RNS έχει και GPS μέσα, το RCD δεν έχει. Ώς εκ τούτου προκύπτει και η μοναδική εξωτερική διαφορά τους που είναι δύο επιπλέον πλαινά κουμπιά στο RNS. Κατα τα άλλα είναι ίδιες μονάδες. Από τη στιγμή που το έχει πάνω, θα έλεγα να μην πάς σε λύση made in china με 300 ευρώ και αμφίβολης κατάληξης ως προς την αντοχή στο χρόνο και την ποιότητα.
5. Το Α και το Ω σε κάμπριο είναι η σωστή συντήρηση στα λάστιχα της οροφής . Απλά στο πλύσιμο χρειάζονται και αυτά καθάρισμα και μία στο τόσο μια λίπανση για να μείνουν μαλακά και να μην ξεραθούν από τον καιρό και να μην έχεις ενοχλητικούς τριγμούς από τα μεταλλικά μέρη της όταν πέφτεις σε λακούβες. Δε χρειάζεται να σε αγχώνει. Υπάρχει άλλωστε και ο οδηγός λίπανσης για να δεις τί εννοούν τα παιδιά.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
0-100 σε 11.9 και τελη κυκλ.240 ευρω
το 1.4 tsi με τα 122hp εχει εκτος 5.5 lt και εντος 8.6 lt.
0-100 σε 10.9 και τελη κυκλ. 220 ευρω
σε οτι αφορα την οροφη ηθελα να πω χωρις να σε τρομαξω(αντιθετα με εσενα :shy: :shy: )οτι θα πρεπει να εισαι τακτικος στην συντηρηση της.
μεσα στο site θα βρεις μια εξ ολοκληρου συντηρηση οροφης (καθαρισμος και λιπανση αυτης) αναλυτικα με εικονες σταδιο-σταδιο.
πιστεψε ειναι κατι πολυ χρησιμο αλλα και αναγκαιο.
αυτος ειναι αλλωστε και ενας απο τους λογους λειτουργειας αυτου του κλαμπ να μπορεσεις δηλαδη να κανεις πραγματα στο αυτοκινητο σου μονος σου. πραγματα για τα οποια θα εβαζες βαθεια το χερι στην τσεπη αν πηγαινες σε μια αντιπροσωπεια π.χ
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
όχι και 10 lt εντός πόλης βρε Beto το 1.6. Για να δείς τέτοιο νουμερο πρέπει να μένεις στην Κυψέλη με τις ατελείωτες ανηφόρες αλλιώς δε παίζει...... Το μεγαλύτερο που έχω δει ως τώρα είναι 9.1 με full pressure στο γκαζοπέταλο.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
3. Μπορείς και φυσικά να βάλεις aftermarket αισθητήρες μόνο που δε θα χεις το προνόμοιο που σου είπα.
όχι και 10 lt εντός πόλης βρε Beto το 1.6. Για να δείς τέτοιο νουμερο πρέπει να μένεις στην Κυψέλη με τις ατελείωτες ανηφόρες αλλιώς δε παίζει...... Το μεγαλύτερο που έχω δει ως τώρα είναι 9.1 με full pressure στο γκαζοπέταλο.
εσυ τρελο αγορι μενεις στην εξοχη.με τις δρομαρες σου,τις εθνικες σου,την απλα σου,την θαλασσα στα ποδια σου(ασχετο με το θεμα αλλα για σενα ισχυει),με ενα φαναρι και αν λειτουργει και αυτο........κ.τ.λ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(ελπιζω να ειναι προφανες οτι κανω πλακα...) Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Όντως ο οδηγός που έχετε φτιάξει είναι πολύ καλός, θα επανέλθω όταν πάρω το αμάξι πρώτα. Betoven thnx για την εικόνα, μεγάλο βέβαια ως avatar :klaps:
Ερώτηση, ξέρω πάλι ακούγεται γενική, αλλά δεν είναι τόσο
Η αναζήτηση συνεχίζεται
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Eos 2009-2010
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Eos 2011-...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- NeverWinter
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
Όπως και εσύ έτσι και εγώ ήμουν κάτοχος ενός μικρού αμαξιού Mitsubishi Colt 2007 μοντέλο καινούργιο το είχα πάρει, όσο καιρό το είχα πρόβλημα ΚΑΝΕΝΑ το έδωσα όμως με (74000χμ) γιατί πριν δυο μήνες το είχα ξεχρεώσει και μου μπήκε το μικρόβιο του εος μαρεσε που είναι πιο μεγαλο που σημαινει πιο ανετο στα ταξιδια, πολύ ομορφο εξωτερικα και εσωτερικα και είναι και καμπριο..
Και εγώ εκεί είχα βάλει στόχο 15.000-16.000 αλλά δεν ήθελα τόσα λεφτά σε δάνειο και έτσι πούλησα το colt έβαλα και μετρητά και τελικά σε δάνειο έβγαλα 6.500 για 3 χρόνια . να ξέρεις όμως ότι τώρα οι τράπεζες ξεσκίζουν στα επιτόκια. Μη παραξενευτείς αν σου πουν για 11% .
Δεν ξέρω που τις έχεις βρει αυτές τις τιμές για μοντέλα tsi εγώ στο car που έψαχνα tsi με κάποια έξτρα κάτω από 17000 δεν έβρισκα όποτε πήγα αναγκαστικά σε πιο οικονομικά μοντέλα. Fsi 6/2007 με 40000χμ
1.εγω θα σου πω τι έχω δει στην πράξη αν και τα παιδιά εδώ ξέρουν καλυτέρα γιατί το έχουν πιο πολύ καιρό σε θέμα κατανάλωσης, όταν είσαι σε εθνική και πας νορμάλ δεν καίει τίποτα πχ. Από Αθήνα για πάτρα έκαψε δεν έκαψε 20ευρω βεβαία με 6η και το cruise control σταθερό στα 120χμ/ω θα σου πω και σε βουνό επειδή είμαι από Καλάβρυτα αλλά μένω πάτρα πάω κάθε σκ πήγαινε έλα Καλάβρυτα από πάτρα θες ένα 25αρι (150χμ είναι ) αλλά έχει στροφές στην μίση διαδρομή.
2.Οσο για το χρώμα.. το μαύρο είναι άλλο πράγμα πολύ μουρατο και πανέμορφο αλλά λερώνει εύκολα και φαίνονται τα πάντα πάνω .. το colt σε μαύρο το είχα και έτσι το πηρά σε ασημί για να μην πιάνει η κάρδια μου κάθε φορά που το πλένω και βλέπω καινούργιες γρατζουνιές και μένα λευκό που αρέσει πάρα πολύ αλλά είναι στα καινούργια μοντέλα και πιο ακριβό και έτσι πήγα στο ασημί το όποιο θα σου πω δεν είναι κλασσικό ασημί έχει μια πολύ ελαφριά απόχρωση του θαλλαση μέσα που είναι πολύ όμορφο εγώ νόμιζα ότι με ξεγελούν τα μάτια μου αλλά όταν είδα αλλά ασημί παρκαρισμένα δίπλα το κατάλαβα.
3.οντως είναι πιο μεγάλο και δεν μπορείς να το υπολογίσεις τοσο ευκολα (μεχρι να το συνηθησεις βεβαια) γιατί έχει μεγαλύτερο πισινό ;P σε σχέση με το Clio και το colt που είχα. Και εγώ αυτό σκέπτομαι να κάνω αλλά σκέψου και με την κάμερα μήπως σε βολέψει πιο πολύ από τους αισθητήρες…
5.εγω είπα σε αυτόν που το έχει να έχουμε ένα λάστιχο εκεί.. μην το κάνεις με πίεση όμως προσπάθησε να το κάνεις σαν να βρέχει έτσι έκανα και εγώ.. είχε κάτι διαρροές πολύ μικρές βέβαια αλλά εδώ στο κλαμπ θα βρεις ότι λύση θέλεις όπως βρήκα και εγώ… και τον αριθμό πλαισίου μπορείς να πας μήπως δεις κάτι αλλά μπορείς να πας και στον ασφαλιστή σου και να του δώσεις τον αριθμό πινακίδας και από εκεί μπορείς να βρεις κάτι..
7.εγω να σου πω την αλήθεια δεν έχω δει κάποιο θέμα με τα φρένα μια χαρά μου φαίνονται…
Ελπίζω και εγώ να μη σε ζάλισα απλά ήθελα να σου πω τι έκανα και εγώ μερικές εβδομάδες που ήμουν σε παρομοια θέση με σένα. Ένα τελευταίο θα σου πω το αμάξι είναι απόλαυση… θα ψάχνεις αφορμές για να το οδηγήσεις… και ιδικά σε ταξίδι είναι το κάτι άλλο… το θέμα είναι να βρεις κάποιο το όποιο να σου αρέσει πραγματικά και εσωτερικά με το χρώμα και τον εξοπλισμό και το εξωτερικό χρώμα.. γιατί πριν πάρω αυτό που έχω κοίταξα αρκετά αλλά όσο και όμορφα είναι γενικά αν δεν μου αρέσει μέσα όπως το έχει ο άλλος (απρόσεκτο κτλ ) δεν το ευχαριστιέσαι όλο στην ζημία θα πηγαίνει το μάτι σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
NeverWinter σε ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες για να απαντήσεις και φυσικά καλορίζικο το Eos σου.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που μπορείς να βρεις είτε μέσω του car.gr ή του mynextcar.gr σε αυτά τα λεφτά ,φαντάζομαι οι μισοί τουλάχιστον θα είναι μέλη και εδώ, για αυτό και δεν το αναλύω παραπάνω :PPP
Για την κάμερα που αναφέρεις, εννοείς μόνο αν πάρω φαντάζομαι την μεγάλη οθόνη, που τα κόστη παραπάνω έδειξαν πως είναι...αρκετά
Επίσης παίδες ευχαριστώ για τα εσωτερικά των εκδόσεων. Πιστοποιήσατε για ακόμα μια φορά γιατί είναι απίστευτα λειτουργικό αυτό το κλάμπ. Η εντύπωση πάντως που μου μένει, είναι πως σε τιμές 18.000-21.000 δεν αξίζει να πάω για 2010 μοντέλο απλά επειδή έχει (ίσως) πιο όμορφο εσωτερικό. Αν μπορέσω να τα ρίξω στα 16.000-17.000 ίσως ναι, αλλά κατά τα άλλα θα κινηθώ για 2009 (δεν υπάρχουν πολλά 2009 στην αγορά) ή 2008 (πάρα πολλά) μοντέλα, που όμως θα ήθελα να είναι tsi και όχι fsi για τους λόγους που αναφέρατε και εσείς παραπάνω.
Σχετικά με τα επιτόκια για δάνεια, βρήκα πως οι διάφορε μάντρες έχουν επιτόκια από 7% έως και 11% ενώ οι ίδιες οι τράπεζες, τα πηγαίνουν στα 13%-14% - Οξύμωρο αυτό ίσως, αλλά συμβαίνει!
ΥΓ
Σχετικά με το Clio που έχω, στην ουσία η ζημιά που έχει είναι πως η μηχανή είναι out of order - Πιστεύω όμως πως σε ένα τεχνίτη που μπορεί να το φτιάξει σχετικά φθηνά, θα είναι οκ (κλαψ, έχει και κλιματιστικό καινούργιο, το είχα φτιάξει τον Ιούνιο :fapa: ). Δυστυχώς επειδή είναι 2000 μοντέλο, δεν με πιάνει η απόσυρση οπότε οι λύσεις που μάλλον θα πάω είναι είτε για λαμαρίνες ή αν βρω κάποιο τεχνικό για να το πάρει με καλή τιμή. Αν ξέρετε καμιά άλλη λύση, shoot it !! Θα βοηθήσει ότι μπορώ να βγάλω από εκεί, ώστε να χαμηλώσω και άλλο το δάνειο που θα πάρω.
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Η εντύπωση πάντως που μου μένει, είναι πως σε τιμές 18.000-21.000 δεν αξίζει να πάω για 2010 μοντέλο απλά επειδή έχει (ίσως) πιο όμορφο λειτουργικό. Αν μπορέσω να τα ρίξω στα 16.000-17.000 ίσως ναι, αλλά κατά τα άλλα θα κινηθώ για 2009 (δεν υπάρχουν πολλά 2009 στην αγορά) ή 2008 (πάρα πολλά) μοντέλα, που όμως θα ήθελα να είναι tsi και όχι fsi για τους λόγους που αναφέρατε και εσείς παραπάνω.
Η αλήθεια είναι ότι οι διαφορές είναι καθαρά και μόνο εμφανισιακές. Στην ουσία, ίδιο αυτοκίνητο είναι.
Το μόνο παραπάνω που θα σου προσφέρει ένα ΜΥ10 μοντέλο σε σύγκριση με το ΜΥ08 είναι μια ψηλότερη τιμή μεταπώλησης (αν αργότερα αποφασίσεις να το πουλήσεις) αλλά μόνο αν δεν την πληρώσεις τώρα (δλδ να πετύχεις μια καλή τιμή αγοράς τώρα αλλιώς δεν αξίζει) και πιθανότατα λιγότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ που σημαίνει μικρότερες φθορές. Αν και το τελευταίο είναι σχετικό με τον πρώην ιδιοκτήτη του. Οι μάντρες σου δίνουν κάποια εγγύηση;
Για μένα το TSi θα πρέπει να είναι μονόδρομος στην επιλογή σου.
Καλή τύχη και ψάξιμο.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Έχεις δίκιο για την παρατήρηση σου, θα δούμε μήπως βρούμε κάποια καλή ευκαιρία. Είναι ευτυχές πως η δουλειά μου είναι 5 λεπτά από το σπίτι μου και άρα δεν με έχει "κάψει" το ότι είμαι χωρίς αμάξι, και άρα ψάχνω με ηρεμία. Νομίζω πως οι περισσότερες από τις τιμές που βρίσκω είναι δε πλασματικές, αφού από όσο γνωρίζω η αγορά είναι στα τάρταρα, και λίγοι αγοράζουν αυτοκίνητα = ευκαιρίες. Θα δείξει
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Μετά από πολύ κυνήγι σε τράπεζες, έχω φτάσει σε ένα αποτέλεσμα αν και θα επιβεβαιωθεί τις επόμενες μέρες. Πρόκειται για 1.4 TSI Compressor (έτσι γράφετε
Κάποιες επιπλέον ερωτήσεις για όποιον διαθέτει χρόνο.
1. Έχει το club κάποιο γνωστό ή κάποιος από εδώ, τεχνικό στην περιοχή της Κορίνθου; Είμαι από Αθήνα εγώ και δεν έχω δυστυχώς
2. Αληθεύει πως τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα στο EOS; Συγκεκριμένα μου είπαν πως πχ να αλλάξεις ένα σπασμένο καθρέφτη πάει στα 300 ευρώ, και αντίστοιχα πολύ μεγάλο κόστος για ένα σπασμένο προφυλακτήρα, κλπ κλπ. Βέβαια μου τα είπε συνεργείο που προσπαθούσε να με πείσει να πάρω ένα Nissan Micra (αχμ..) αλλά ρωτάω μπας και
3. Επειδή πλέον έκανα 1-2 test drive. Ο διακόπτης για την οροφή, είναι κουμπί ή διακόπτης; Δλδ από ότι είδα πρέπει να το πατάς για να ανοίξει, παίζει αυτό και σε κουμπί απλό; Ώστε να μην το πατάς συνεχώς
Αυτά προς το παρόν, να δούμε μήπως το τέλος της χρονιάς μας βρει με Eos...
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
1) Υπάρχουν μέλη που μένουν Κορινθο, θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. Αν δε κάνω λάθος ο Christaras είναι απο Κόρινθο. Στείλτου ένα π.μ
2) Tα ανταλλακτικά είναι όντως ακριβά σε ένα Γερμανικό αυτοκίνητο εκτός κι αν έχεις αγοράσει Γιαπωνέζικο ή Κορεάτικο. Οι τιμές που σου είπαν εκεί παίζουν αλλά υπάρχει και το ebay στο οποίο μπορείς να βρείς τα πάντα πάνφθηνα.
3) Ο διακόπτης για την οροφή είναι μάνταλο που το κρατάς συνεχώς πατημένο ως ώτου ανοιξει η οροφή και ακούσεις το χαρακτηριστικό "ντίν" ότι τελείωσε η διαδικασία. Ο διακόπτης για την ηλιοροφή ειναι κουμπάκι. Παίζει αυτό που λές αλλα πρέπει να γίνει προσθήκη κάποιου ειδικού extra aftermarket module.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.