- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
turbo σε 1600?
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Πρεπει να βρεις ενα bolt on turbo kit,να στο βαλει καποιος,να βαλεις νερα στη τουρμπινα (κοβεις κολαρα)να βαλεις λαδια τρυπωντας καρτερ,να αλλαξεις χταποδι,downpipe,μεγαλυτερη ολοσωμη εξατμιση,να πας σε ηλεκτρολογο να βαλει τον παραλληλο εγκεφαλο,ισως χρειαστεις αλλαγη μπεκ γιατι αυτα που φορας ισως μη φτανουν,μη πω για 5ο μπεκ,αλλη αντλια βενζινης και φυσικα να εχεις στο αμαξι σου ολους τους αγιους μαζι να σε φυλανε.
Μετα να εχεις οργανα εποπτειας γιατι ο κινητηρας σου εχει σχεδιαστει να λειτουργει με ατμοσφαιρικη λειτουργια.
Φτασαμε στα 5-6 χιλιαρικα.
Το κυριοτερο,τι πιεση θες να δουλευεις,0,3? Πας για 30 αλογα.
1 bar? Θες σφυρια,αστο,φυγαμε,παρε ενα impreza η lancer evo.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και κατι αλλο το 1.4 αφου αποδιδει περισοτερο ειναι ποιο καταναλωτικο απο το 1.6? η ειναι ποιο οικομικο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Επισης αν το θες για να ακους να ''κλανει''η σκαστρα οπως κανουν τα WRC παλι το ξεχνας.
Aν θες ελα σε μια συναντηση μας να δεις απο κοντα και να σε κανουμε μια βολτα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και κατι τελευταιο αξιζει η μετατροπι απο 1600 fsi σε 1400 tsi? δηλαδι αντι να το δωσο το δικο μου 7.000 και να βρω ενα καλο με κανα 11αρι να χαλασω αυτα τα 4.000 χιλιαρικα για να κανω αυτη την μετατροπι?AlexisCh έγραψε: εχει διαφορα με το 122 αρι tsi?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Λες ότι το 1,6 με τα 115 άλογα σου φαίνεται αργό και θες κάτι πιο γρήγορο αρά υποχρεωτικά πας στο 1,4 με τα 160 για να πιάσουν τόπο τα λεφτά σου. Η μετατροπή είναι ρίσκο από όλες τις απόψεις. Αν ακόμα και τα 160 άλογα σου φαίνονται λίγα βάζεις ένα πρόγραμμα με 500ε το πολύ και πας στα +210, αν ακόμα και τα 210 σου είναι λίγα οι επιλογές ανάλογα το ποσά διαθέτεις είναι απεριόριστες.
Αν πας στο 122αρι είσαι μόλις +7 άλογα από πριν και αν αρχίζεις και το πειράζεις το ταβάνι σου είναι τα 180 άλογα.
Όπως είπε ο Νικήτας πιο πάνω έλα σε μια συνάντηση όπου κυριολεκτικά θα υπάρχουν όλοι οι κινητήρες για να δεις πιο σου κάνει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αν οχι φροντισε να παρεις κορη βενζινα ή κορη κανενος που να'χει συνεργειο.
Περα απο τη πλακα δεν ειναι βαζω προγραμα,παιρνω 100 αλογα και τελος.
Μεσα στο 1ο μηνα θα εχεις αλλαξει πολλαπλασιαστες,σκαστρες και πολλα αλλα.
Για τους επομενους μηνες θα θες intercooler απο s3 και φρενα αγκυρες.
Κατ'εμε παρε οποιο θες αλλα μην το σκαλιζεις.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Πιστεύω η πιο φρόνιμη επιλογή αν δώσεις το δικό σου και για να καταλάβεις σημαντική διαφορα ειναι το 160ps, που λογικά θα σε καλύψει σε σχέση πάντα με το στυλ του αμαξιού και χωρίς να χρειαστεί να σκαλίζεις τίποτα, οποτε θα εχεις και το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια σκέψου και τι εχεις ήδη δώσει στο δικό σου (πέρα απο την αγορά) αν εχεις δώσει βέβαια, καθώς και το κατα ποσό είσαι ικανοποιημένος απο το δικό σου και σε όλα τα υπόλοιπα φλέγοντα θέματα, βλέπε στεγανότητα, συντήρηση, χιλιόμετρα, κατάσταση σαλονιού κλπ
Η αλήθεια ειναι πως το ιδανικό θα ήταν να εχεις πάρει απο την αρχή αυτο που ήθελες για να μετριασεις την χασούρα που θα δεις λογικά τώρα απο το δικό σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paokaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ευχαριστω για τις πολυτιμες απαντησεις σας και ιδιεταιρα για τον χρονο σας καλο σαββατοκυριακο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.