turbo σε 1600?

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76657 από AlexisCh
turbo σε 1600? δημιουργήθηκε από AlexisCh
καλησπερα παιδια μετα απο πολυ καιρο αφου δεν καταφερα να παρω το 1400tsi λογο κοστους και ειχα καταληξη σε 1600 fsi ειμαι στην φαση να βαλω turbo στο 1600 αξιζει ? θα δω διαφορα?ευχαριστω εκ τον προτερον

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76658 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
To 1,6 το μοτέρ είναι απο αλουμίνιο και δε θα αντέξει τις πιέσεις, μπορείς να βάλεις κομπεσορα αλλα το κόστος της πατέντας είναι μεγάλο. Σε συμφέρει πιο πολύ να πάρεις 1,4 tsi οπου το 122αρι με πρόγραμμα παει στα 155 και το 160αρι στα +215

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76659 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
:( δεν εχω κλησει ουτε χρονο απο τοτε που το αγορασα... τα 1.4 ειναι απλησιαστα. οταν λες δεν συμφερει το κοστος εχουμε καποια εικονα πανω κατω ποσο κοστιζει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76660 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
Κανα +++2000ε για να πάρεις 20 άλογα και αν. Σε αυτο υπολόγισε και το πόσο αξιόπιστη θα ειναι η μετατροπή, το μπες βγες σε συνεργεία και το ποσο θα εμπιστευτείς τον καθε πατεντιαρη μηχανικό. Ενδεικτικά να σε ενημερώσω οτι με λιγότερα απο 2000 το 160αρι παει στα 250 με 260 άλογα safe

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76661 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
με βλεπω τοτε στιν κατιγορια πωλησεις του 1600 και να ψαχτω για κανα 1400 αρι αν ειναι ετσι οπως τα λες :klaps:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76662 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα turbo σε 1600?
Ειχα τουρμπισει καποτε ενα yaris που ειχα και πιστεψε με δεν ειναι καθολου ευκολο.
Πρεπει να βρεις ενα bolt on turbo kit,να στο βαλει καποιος,να βαλεις νερα στη τουρμπινα (κοβεις κολαρα)να βαλεις λαδια τρυπωντας καρτερ,να αλλαξεις χταποδι,downpipe,μεγαλυτερη ολοσωμη εξατμιση,να πας σε ηλεκτρολογο να βαλει τον παραλληλο εγκεφαλο,ισως χρειαστεις αλλαγη μπεκ γιατι αυτα που φορας ισως μη φτανουν,μη πω για 5ο μπεκ,αλλη αντλια βενζινης και φυσικα να εχεις στο αμαξι σου ολους τους αγιους μαζι να σε φυλανε.
Μετα να εχεις οργανα εποπτειας γιατι ο κινητηρας σου εχει σχεδιαστει να λειτουργει με ατμοσφαιρικη λειτουργια.
Φτασαμε στα 5-6 χιλιαρικα.
Το κυριοτερο,τι πιεση θες να δουλευεις,0,3? Πας για 30 αλογα.
1 bar? Θες σφυρια,αστο,φυγαμε,παρε ενα impreza η lancer evo.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76663 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
Ή αν θες κρατάς το αμάξωμα και αλλάζεις κινητήρα και πας ή σε 1,4 ή 2.0. Εδώ όμως υπολόγισε ότι περα από κινητήρα εγκεφάλους και αντλίες θες σασμάν, φρένα και αναρτήσεις. Εδώ η μετατροπή είναι λίγο ποιο σίγουρη από το να πειράξεις τον 1,6.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76664 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
παιδια αφηστε το.. το πηρα αποφασι θα μαζεψω σιγα σιγα αλλα 3 χιλιαρικα θα δωσο το δικο μου 7 και θα παρω με κανα 10αρι κανα 1.4tsi.. μιλαω παντα με τιμες απο car.gr
και κατι αλλο το 1.4 αφου αποδιδει περισοτερο ειναι ποιο καταναλωτικο απο το 1.6? η ειναι ποιο οικομικο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76665 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?
ειναι ποιο οικονομικο σε νορμαλ οδήγηση.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76666 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα turbo σε 1600?
Μην εχεις την εντυπωση οτι το 1.4 με τα 122 θα οργωνει και θα λιωνει την ασφαλτο η θα σε κολλαει στο καθισμα οπως ενα punto GT.
Επισης αν το θες για να ακους να ''κλανει''η σκαστρα οπως κανουν τα WRC παλι το ξεχνας.
Aν θες ελα σε μια συναντηση μας να δεις απο κοντα και να σε κανουμε μια βολτα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76667 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
Θεωρητικά επειδή θα εχεις περισσότερα αλογα και δε θα πιέζεται για να πάει όπως το πήγαινες πριν θα είναι λίγο πιο οικονομικό όπου θα πάρεις αλλο ενα 10% οικονομία με πρόγραμμα μονο. ΑΛΛΑ στη πράξη δεν ισχύει γιατί εφόσον θα εχεις περισσότερα άλογα θα το πατάς και πιο πολύ αρα θα σου καίει τα ιδια και ισως λίγο περισσότερα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76668 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?
....γι αυτο έγραψα σε νορμαλ οδήγηση.....αλλά επειδή απο τα γραφόμενα σου φαίνεται οτι το πόδι σου θα ναι λίγο βαρύ σίγουρα θα σου καίει λίγο περισσότερο το φσσσστ της τουρμπίνας.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76669 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
πραγματικα ευχαριστω για τις προτασεις σας και για τον χρονο σας. ο λογος που το θελω ποιο δυνατο ειναι γιατι το χρησιμοποιο ποιο πολυ σε περιφεριακους δρομους και θελω να εχω λιγο παραπανω γκαζι για καμια προσπεραση και για να το νιωσω λιγακι ποιο αγριο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76670 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
Αφού θες κάτι ΄΄αγριο'' και για ταξίδια κοίτα για το 160αρι και βάλτου και πρόγραμμα, έτσι κυριολεκτικά θα οργώνει... από εκει και περα στο 160αρι όσα δίνεις για βελτίωση τοσο θα ανεβαίνουν τα άλογα

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76671 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
εχει διαφορα με το 122 αρι tsi?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76673 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?

AlexisCh έγραψε: εχει διαφορα με το 122 αρι tsi?

και κατι τελευταιο αξιζει η μετατροπι απο 1600 fsi σε 1400 tsi? δηλαδι αντι να το δωσο το δικο μου 7.000 και να βρω ενα καλο με κανα 11αρι να χαλασω αυτα τα 4.000 χιλιαρικα για να κανω αυτη την μετατροπι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76674 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
To 122αρι και το 160αρι είναι ίδιοι κινητήρες με διαφορετικά περιφερικά.

Λες ότι το 1,6 με τα 115 άλογα σου φαίνεται αργό και θες κάτι πιο γρήγορο αρά υποχρεωτικά πας στο 1,4 με τα 160 για να πιάσουν τόπο τα λεφτά σου. Η μετατροπή είναι ρίσκο από όλες τις απόψεις. Αν ακόμα και τα 160 άλογα σου φαίνονται λίγα βάζεις ένα πρόγραμμα με 500ε το πολύ και πας στα +210, αν ακόμα και τα 210 σου είναι λίγα οι επιλογές ανάλογα το ποσά διαθέτεις είναι απεριόριστες.
Αν πας στο 122αρι είσαι μόλις +7 άλογα από πριν και αν αρχίζεις και το πειράζεις το ταβάνι σου είναι τα 180 άλογα.

Όπως είπε ο Νικήτας πιο πάνω έλα σε μια συνάντηση όπου κυριολεκτικά θα υπάρχουν όλοι οι κινητήρες για να δεις πιο σου κάνει.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76675 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Η μπορεις να παρεις το 160αρι να διαθεσεις κανα 2χιλιαρο. Να το κανεις 250 και να περιμενεις ποτε θα μπεις σε τροχια. Φιλε μου αν θες δυναμη 2000 ατοσφαιρα. Αν θες περισσοτερη δυναμη 2000 τουρμπο. Υγιη και πολυεξοδα μοτερ

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76676 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Βασικά αν θέλεις τέτοιες ιπποδυνάμεις, δυστυχώς αγόρασες λάθος αυτοκίνητο εξ αρχής. Πούλα το και πάρε ενα S3 ή ενα S2000 για μεγάλες συγκινήσεις χωρίς πειράγματα και περιττά έξοδα.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76677 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Εισαι παντρεμενος;
Αν οχι φροντισε να παρεις κορη βενζινα ή κορη κανενος που να'χει συνεργειο.
Περα απο τη πλακα δεν ειναι βαζω προγραμα,παιρνω 100 αλογα και τελος.
Μεσα στο 1ο μηνα θα εχεις αλλαξει πολλαπλασιαστες,σκαστρες και πολλα αλλα.
Για τους επομενους μηνες θα θες intercooler απο s3 και φρενα αγκυρες.
Κατ'εμε παρε οποιο θες αλλα μην το σκαλιζεις.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76678 από angelakis
Απαντήθηκε από angelakis στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Νομίζω σε γενικές γραμμές οι απόψεις των περισσότερων ταυτίζονται. Πρόκειται για ενα πολυ όμορφο αυτοκίνητο του οποίου εξαρχής ο προορισμός ειναι να προσφέρει περισσότερο απόλαυση σαν cabrio παρά να οργώνει.
Πιστεύω η πιο φρόνιμη επιλογή αν δώσεις το δικό σου και για να καταλάβεις σημαντική διαφορα ειναι το 160ps, που λογικά θα σε καλύψει σε σχέση πάντα με το στυλ του αμαξιού και χωρίς να χρειαστεί να σκαλίζεις τίποτα, οποτε θα εχεις και το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια σκέψου και τι εχεις ήδη δώσει στο δικό σου (πέρα απο την αγορά) αν εχεις δώσει βέβαια, καθώς και το κατα ποσό είσαι ικανοποιημένος απο το δικό σου και σε όλα τα υπόλοιπα φλέγοντα θέματα, βλέπε στεγανότητα, συντήρηση, χιλιόμετρα, κατάσταση σαλονιού κλπ
Η αλήθεια ειναι πως το ιδανικό θα ήταν να εχεις πάρει απο την αρχή αυτο που ήθελες για να μετριασεις την χασούρα που θα δεις λογικά τώρα απο το δικό σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76679 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Και να προσθέσω πως η διαφορά του 1.6 με το 1.4 122/160 είναι η διαφορά που έχει το οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό με τα τούρμπο. Το τούρμπο σου δίνει ροπή και επιτάχυνση από χαμηλά αλλά ψοφαει στις 4500 και πάνω σε ρεπριζ. Αντίθετα με τον 1.6 έχεις ροπή πιο ψηλά (άρα ίσως περισσότερα κατεβάσματα στις χαμηλές ταχυτητες) αλλά στις ψηλές "φυσάει" καλύτερα..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76682 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Fisaaaaaaaaaaει λεμε

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76683 από paokaras
Απαντήθηκε από paokaras στο θέμα turbo σε 1600?
καλησπερα και απο μενα εγω εχω το 1600 fsi και με εχει γονατισει στο θεμα καταναλωση...φουλ γεμισμα μεσα στη πολη γυρω στα 450 χιλιομετρα!εκτος πολης και 650 εχει τυχη δε ξερω τι να κανω πλεον

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76684 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
λοιπον παιδια να τα παρουμε ενα ενα δεν ειμαι παντρεμενος δεν ψαχνω ενα αμαξι το οποιο να σκαβει αν ηθελα κατι τετοιο θα πηγενα κατευθιαν σε κανα rx8 η κατι αντιστοιχο μια μικρη βελτιωση εψαχνα για το δικο μου κατι λιγο παραπανω , οσο αφορα το μοτερ το ρωτισα γιατι το δικο μου δεν εχω αντιμετωπισι προβλημα με στεγανωτιτα η κατι αλλο το σαλονι ειναι πολυ καλο οσο αφορα το λευκο πολυ αγαπημενο δερμα και αν φτασει η ωρα να το αποχερετισω θα ειναι ιδιεταιρα δυσκολο. για αυτο ρωτισα αν ειναι να αλλαξω τον κινητιρα γιατι απο τιν ωρα που αγοραζεις ενα αμαξι κατευθειαν παντρευεσαι μαζι του και οσο και αλλο να παρεις ιδιο δεν θα ειναι οπως το πρωτο ελπιζω να καταλαβενεται πως το εννοω. οσο αφορα το μοτερ οοπως προ ειπα ηθελα να το δυναμοσο λιγο ωστε να μιν το πιεζω τοσο πολυ για να μιν ρουφαει και αυτο με τιν καταναλωσει γιατι εχω διαβασει και σε αλλα θεματα σας οτι το 1.4tsi λογο τις υποδυναμις παει καλυτερα και δεν πιεζεται τοσο πολυ. τελος παντων απο οτι καταλαβα δεν αξιζει να κρατισω το δικο μου που το ξερω και να εβαζα αργοτερα ενα κομπλε μοτερ μαζι με τουρμπο κτλπ απο 1.4 tsi.
ευχαριστω για τις πολυτιμες απαντησεις σας και ιδιεταιρα για τον χρονο σας καλο σαββατοκυριακο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi