- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
turbo σε 1600?
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
PETROS έγραψε: βλεπετε οτι κρατιεμαι να μην μιλησω με αυτα που διαβαζω,αλλα συνεχιζετε να με 'τσιγκλατε'...! χαχαχα
Τι να μας πεις και συ μωρέ καημένε με το ψοφιμι σου... Άσε που μπορεί και να μας δουλεύεις,.έμενε δε νε ξεγελάς το έχω δει το εργαλείο από κοντά.. Μήπως τα 300 δεν είναι στο τροχό;
χαχαχα
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
thodoris έγραψε: Δεν εξαιρείται καθόλου... Εχει δίκιο και συμφωνώ μαζι του.
Θοδωρη επιμένω.... Ο Πέτρος εξαιρείται. Και το αμαξι του εξαιρείται επίσης που ήταν απο μαμά tfsi 2.0 l.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αν μιλήσουμε για κινητήρα αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν απροβλημάτιστα δεκάδες που έχουν ΦΠΕ I/C S3 και σκαστρα, καμιά 10αρια με αλλαγμένη φτερωτή τουρμπίνας και μαμά εντόσθια, και 1 που είναι 520hp και πάει και για παραπάνω (λεπτομέρειες από κοντά
Αν μιλήσουμε για το εος για κάποιον που θέλει να κινείται σε επαρχεία κτλ γιατί να μη βάλει ένα safe πρόγραμμα να πάρει κάτι τις παραπάνω για μεγαλύτερη άνεση από τη στιγμή που είναι +1500kg αυτοκίνητο. Αν θέλει μετά κάποιος τα παραπάνω από ένα απλό πρόγραμμα ας ψαχτεί και ας πάρει το ρίσκο του.
Κατανοώ απόλυτα την άποψη ότι δε μου αρέσει να βάζω χέρι στο κινητήρα για τους χ,ψ λόγους αλλά δε κατανοώ το ότι επειδή έχουμε εος θα πρέπει να έχουμε και λίγα άλογα, το πόσο θα τρέξει ένα αυτοκίνητο δεν εξαρτάται από τα άλογα αλλά από τον οδηγό.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
AlexisCh έγραψε: πραγματικα ευχαριστω για τις προτασεις σας και για τον χρονο σας. ο λογος που το θελω ποιο δυνατο ειναι γιατι το χρησιμοποιο ποιο πολυ σε περιφεριακους δρομους και θελω να εχω λιγο παραπανω γκαζι για καμια προσπεραση και για να το νιωσω λιγακι ποιο αγριο!!
απο τα γραφόμενα σου δε καταλαβαίνω οτι χρειάζεσαι λίγο περισσότερο ρεπρίζ.!!!
σε φάση 1600 cc πραγματικά με μικρό κόστος, και χωρίς πολλά πολλά, και πραγματικά εαν χρειάζεσαι λίγο παραπάνω ρεπρίζ, βάλε αυτό που σου έγραψε ο Guardian.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Το SPRINT BOOSTER είναι μια συσκευή η οποία βελτιώνει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου εξαλείφοντας την καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικό γκάζι (drive-by-wire).Η δεύτερη γενιά που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη SEMA SHOW διαθέτει επιπλέον διακόπτη επιλογής το οποίο δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει το επιθυμητό πρόγραμμα επιτάχυνσης ακόμα και κατά την διάρκεια της οδήγησης .
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
1-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/122.
το θεωρω χασιμο χρηματων σε σχεση με αυτα που θα κερδισεις.την οποια διαφορα θα καταλαβεις στο
αυτοκινητο θα την ξεχασεις μετα την πρωτη εβδομαδα οδηγησης.
2-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/160.
η μονη λογικη επιλογη για αυτα που ζητας.απο εκει και περα αν θες να το ανεβασεις και αλλο(αν και
δεν φαινεται κατι τετοιο απο τα λεγομενα σου)αναλαμβανεις και το ρισκο.αυτα ομως που αναφερθηκαν για
260+ hp safe τα ξεχνας.οχι τα 260,το safe ξεχνας.το οτι πολλοι το εχουν κανει δεν σημαινει οτι ειναι
'ασφαλης' επιλογη.υπαρχουν αλλοι τοσοι που εχουν παρει το συγκεκριμενο μοτερ στο χερι πιεζοντας το
απλα με ενα προγραμμα.
3-κρατας το 1600 και κανεις μετατροπη σε 1400/160.
ετοιμασου να περνας πολλες ωρες στα συνεργεια.αν σου αρεσει,εγω μαζι σου.
4-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000.
διαφωνω.αν εχεις σκοπο να τα σκας στο κρατος παρε το τουρμπο.
5-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000T.
αν δεν εχεις προβλημα με τα εξοδα του,ειναι εξαιρετικη επιλογη αυτον τον καιρο που σχεδον τα
χαριζουν.παρολα αυτα αν εχω καταλαβει καλα δεν χρειαζεσαι κατι τετοιο.
6-τουρμπιζεις το 1600.
δεν το σχολιαζω καν...
:friend: :clap:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- touzas088
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Έντυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
PETROS έγραψε: φιλε AlexisCh,τα παρακατω συνιστουν προσωπικες αποψεις και γραφονται με καθε φιλικη διαθεση:
1-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/122.
το θεωρω χασιμο χρηματων σε σχεση με αυτα που θα κερδισεις.την οποια διαφορα θα καταλαβεις στο
αυτοκινητο θα την ξεχασεις μετα την πρωτη εβδομαδα οδηγησης.
2-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/160.
η μονη λογικη επιλογη για αυτα που ζητας.απο εκει και περα αν θες να το ανεβασεις και αλλο(αν και
δεν φαινεται κατι τετοιο απο τα λεγομενα σου)αναλαμβανεις και το ρισκο.αυτα ομως που αναφερθηκαν για
260+ hp safe τα ξεχνας.οχι τα 260,το safe ξεχνας.το οτι πολλοι το εχουν κανει δεν σημαινει οτι ειναι
'ασφαλης' επιλογη.υπαρχουν αλλοι τοσοι που εχουν παρει το συγκεκριμενο μοτερ στο χερι πιεζοντας το
απλα με ενα προγραμμα.
3-κρατας το 1600 και κανεις μετατροπη σε 1400/160.
ετοιμασου να περνας πολλες ωρες στα συνεργεια.αν σου αρεσει,εγω μαζι σου.
4-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000.
διαφωνω.αν εχεις σκοπο να τα σκας στο κρατος παρε το τουρμπο.
5-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000T.
αν δεν εχεις προβλημα με τα εξοδα του,ειναι εξαιρετικη επιλογη αυτον τον καιρο που σχεδον τα
χαριζουν.παρολα αυτα αν εχω καταλαβει καλα δεν χρειαζεσαι κατι τετοιο.
6-τουρμπιζεις το 1600.
δεν το σχολιαζω καν...
:friend: :clap:
Respect. Γι αυτό ο Πέτρος αποτελεί για εμε..... Εξαίρεση.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
touzas088 έγραψε: Λοιπον! Εγω ειχα το 1600cc και ηθελα κατι τις παραπανω.. Εκανα τα παρακατω. Sprint Booster (250E), Φιλτρο K&N (80E), προγραμμα κονσερβα (250Ε). Απο 115hp να πηγε 117hp.... Σε ροπη ηταν ολη η αλλαγη. Τελος να πω οτι αλλαξα εγκεφαλο γιατι τα εφτυσε στα 80.000χλμ, εφταιγε το προγραμμα δεν εφταιγε δεν ξερω. Δεν το ξανα εβαλα.
Που εισαι εσύ slk man?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
1ο σκεφτομαι να κρατισω το 1600 αφου βασει φορολογιας δεν υπαρχει τρομερι διαφορα με το 1400.
2ο δεν σκεφτομαι ουτε κατα διανοια να παω σε 2.0 θα με σκισει η εφορια με φορους.
3ο για να παω σε 1400 με 160 αλογα ειναι απλισιαστες η τιμες.
και 4ο δεν καταλαβαινω το λογο που θα ειμαι καθε τρεις και λιγο στα συνεργεια αν βαλω μοτερ απο 1400 με εγκεφαλους και το κανω 'μαμα' , και αν βαλω το 1400 πανω στο 1600 θα εχω προβλημα με το κτεο;
αυτα απο εμενα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Σε βλεπω να λες οτι το 1.4 160hp ειναι απλησιαστο,ξερεις οτι εμεις τα πηραμε 30000 ευρω,μερικοι ακομα τα χρωστανε και σε καποιους εχει φτασει ως και 45000 ευρω;
Εγω για να παρω οπως και τα αλλα παιδια της πρωτης γενιας τα σκασαμε κασερι και φτυσαμε αιμα,δεν μπορω να ακουω για αμαξι 5-6 ετων που εκανε 30φευγα οτι τα 10 ειναι απλησιαστα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- AlexisCh
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Υ.Γ.1-αν το eos ηταν μονο για σοβαρα ατομα,δεν θα ειχα και εγω... χαχαχα
Υ.Γ.2-γραφε λιγο πιο συγκεντρωμενος γιατι σε λιγο δεν θα καταλαβαινουμε τι εννοεις... :hahaha: (πλακα κανω,ελπιζω να σηκωνεις... :friend: )
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.