turbo σε 1600?

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76685 από chrisalex
Απαντήθηκε από chrisalex στο θέμα turbo σε 1600?
Ταχείς μπερδεψει λιγο το eos δεν εχει καμία σχέση με rx8 ειναι αποκλειστικά ενα βολταδικο cabrio!!!!! Αν θες άλογα αλλάζεις κατηγορία πας σε κατι διαφορετικό κ δυνατότερο εγω ειμαι κατα των μηχανικών μετατροπών........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76686 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα turbo σε 1600?
βλεπετε οτι κρατιεμαι να μην μιλησω με αυτα που διαβαζω,αλλα συνεχιζετε να με 'τσιγκλατε'...! χαχαχα

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76687 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?
εσύ δε μετράς,,,,,εξαιρεισαι

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76688 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Δεν εξαιρείται καθόλου... Εχει δίκιο και συμφωνώ μαζι του.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76689 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα turbo σε 1600?

PETROS έγραψε: βλεπετε οτι κρατιεμαι να μην μιλησω με αυτα που διαβαζω,αλλα συνεχιζετε να με 'τσιγκλατε'...! χαχαχα


Τι να μας πεις και συ μωρέ καημένε με το ψοφιμι σου... Άσε που μπορεί και να μας δουλεύεις,.έμενε δε νε ξεγελάς το έχω δει το εργαλείο από κοντά.. Μήπως τα 300 δεν είναι στο τροχό;

χαχαχα

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76690 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Re:turbo σε 1600?

thodoris έγραψε: Δεν εξαιρείται καθόλου... Εχει δίκιο και συμφωνώ μαζι του.


Θοδωρη επιμένω.... Ο Πέτρος εξαιρείται. Και το αμαξι του εξαιρείται επίσης που ήταν απο μαμά tfsi 2.0 l.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76692 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
chrisalex αυτο ακριβως ηθελα να πω οτι αν ηθελα κατι γκαζιαρικο θα πηγαινα σε rx8 .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76693 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Συμφωνω με corbilo. Ο πετρος εξαιρείται

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76696 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα turbo σε 1600?
Σίγουρα άλλο 1,4 άλλο 2.0. Αλλά δε σημαίνει ότι βάζοντας πρόγραμμα στο 160αρι θα πάρουμε το μοτέρ στο χέρι, παράδειγμα εγώ που έβαλα στα 120.000χλμ πρόγραμμα και κοντεύω στα 190.000. Τι μου έχει κοστίσει όλο αυτό; 1 σετ πολλαπλασιαστές 2 σκαστρες και 1 Ν75, τη πρώτη σκαστρα που την άλλαξα με το που έβαλα το πρόγραμμα θα τη φέρω στη συνάντηση να τη δείτε και εσείς αν είναι για πέταμα ή όχι.
Αν μιλήσουμε για κινητήρα αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν απροβλημάτιστα δεκάδες που έχουν ΦΠΕ I/C S3 και σκαστρα, καμιά 10αρια με αλλαγμένη φτερωτή τουρμπίνας και μαμά εντόσθια, και 1 που είναι 520hp και πάει και για παραπάνω (λεπτομέρειες από κοντά ;) )
Αν μιλήσουμε για το εος για κάποιον που θέλει να κινείται σε επαρχεία κτλ γιατί να μη βάλει ένα safe πρόγραμμα να πάρει κάτι τις παραπάνω για μεγαλύτερη άνεση από τη στιγμή που είναι +1500kg αυτοκίνητο. Αν θέλει μετά κάποιος τα παραπάνω από ένα απλό πρόγραμμα ας ψαχτεί και ας πάρει το ρίσκο του.

Κατανοώ απόλυτα την άποψη ότι δε μου αρέσει να βάζω χέρι στο κινητήρα για τους χ,ψ λόγους αλλά δε κατανοώ το ότι επειδή έχουμε εος θα πρέπει να έχουμε και λίγα άλογα, το πόσο θα τρέξει ένα αυτοκίνητο δεν εξαρτάται από τα άλογα αλλά από τον οδηγό.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76698 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
με ολα αυτα εχω μπερδευτι.. το θεμα ξεκινισε γιατι ηθελα να αμαξι να κινηται με λιγο παραπανω γκαζι σε επαρχιακους δρομους η σε αλλα οδικα δικτυα δεν μιλησα ποτε να αλλαξω το αμαξι απο τιν αρχη ηθελα ενα κυριλε ομορφο αμαξι και το eos μου τα προσφερε ολα αυτα κινιθικα στο 1.6 fsi γιατι η ταν κανα 5.000 εκεινι τιν εποχη ποιο φθηνο απο το 1.4tsi .. το μονο που ζητισα ηταν μια λυση ωστε να εχω ρεπριζ και με λιγοτερες στροφες κινητιρα ισως μειωνα και τιν καταναλωση..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76699 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Re:turbo σε 1600?
Σκεψου τη λυση του μπουλεκου με 200ευρω αν θέλεις ρεπριζ.

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76700 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?

AlexisCh έγραψε: πραγματικα ευχαριστω για τις προτασεις σας και για τον χρονο σας. ο λογος που το θελω ποιο δυνατο ειναι γιατι το χρησιμοποιο ποιο πολυ σε περιφεριακους δρομους και θελω να εχω λιγο παραπανω γκαζι για καμια προσπεραση και για να το νιωσω λιγακι ποιο αγριο!!



απο τα γραφόμενα σου δε καταλαβαίνω οτι χρειάζεσαι λίγο περισσότερο ρεπρίζ.!!!

σε φάση 1600 cc πραγματικά με μικρό κόστος, και χωρίς πολλά πολλά, και πραγματικά εαν χρειάζεσαι λίγο παραπάνω ρεπρίζ, βάλε αυτό που σου έγραψε ο Guardian.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76701 από angelakis
Απαντήθηκε από angelakis στο θέμα turbo σε 1600?
Το πακέτο του μπουλεκου το εχει βάλει κάποιος απο εδώ μεσα; Αν ναι μπορεί να μοιραστεί μαζι μας την εμπειρία του;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76704 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
χιλια συγνωμη αν δεν ειμουν κατανοιτος.. επρεπε να ειχα μιλησει ποιο πολυ επι του θεματος και να το αναλυσω ποιο πολυ, με το 'μπουλεκου' τι ειναι αυτο ακριβως προγραμα? η καποια εχτρα στο μοτερ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76708 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?
Κιτ εισαγωγης αερα ειναι. Δεν υπαρχει προβλημα Αλεξ. Απλα εχεις πεσει αναμεσα σε 2 ομαδες με διαφορετικες αποψεις, και βρηκανε πατημα ολοι να εκφρασουν για πολλοστη φορα την αποψη τους. Το ενα κινημα ειναι το "Δεν πειραζω", και το άλλο κινημα ειναι το "Δεν ροπιάζω τοσο οσο θα θελα" χαχαχα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76709 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα turbo σε 1600?
Δεν είναι κιτ εισαγωγής αέρα,
Το SPRINT BOOSTER είναι μια συσκευή η οποία βελτιώνει την επιτάχυνση του αυτοκινήτου εξαλείφοντας την καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικό γκάζι (drive-by-wire).Η δεύτερη γενιά που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη SEMA SHOW διαθέτει επιπλέον διακόπτη επιλογής το οποίο δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει το επιθυμητό πρόγραμμα επιτάχυνσης ακόμα και κατά την διάρκεια της οδήγησης .

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76711 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?
Sorry Guardi. Νόμιζα οτι εννούσες το kit εισαγωγής που δίνει ο Μπουλέκος

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76715 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα turbo σε 1600?
φιλε AlexisCh,τα παρακατω συνιστουν προσωπικες αποψεις και γραφονται με καθε φιλικη διαθεση:

1-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/122.
το θεωρω χασιμο χρηματων σε σχεση με αυτα που θα κερδισεις.την οποια διαφορα θα καταλαβεις στο
αυτοκινητο θα την ξεχασεις μετα την πρωτη εβδομαδα οδηγησης.
2-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/160.
η μονη λογικη επιλογη για αυτα που ζητας.απο εκει και περα αν θες να το ανεβασεις και αλλο(αν και
δεν φαινεται κατι τετοιο απο τα λεγομενα σου)αναλαμβανεις και το ρισκο.αυτα ομως που αναφερθηκαν για
260+ hp safe τα ξεχνας.οχι τα 260,το safe ξεχνας.το οτι πολλοι το εχουν κανει δεν σημαινει οτι ειναι
'ασφαλης' επιλογη.υπαρχουν αλλοι τοσοι που εχουν παρει το συγκεκριμενο μοτερ στο χερι πιεζοντας το
απλα με ενα προγραμμα.
3-κρατας το 1600 και κανεις μετατροπη σε 1400/160.
ετοιμασου να περνας πολλες ωρες στα συνεργεια.αν σου αρεσει,εγω μαζι σου.
4-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000.
διαφωνω.αν εχεις σκοπο να τα σκας στο κρατος παρε το τουρμπο.
5-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000T.
αν δεν εχεις προβλημα με τα εξοδα του,ειναι εξαιρετικη επιλογη αυτον τον καιρο που σχεδον τα
χαριζουν.παρολα αυτα αν εχω καταλαβει καλα δεν χρειαζεσαι κατι τετοιο.
6-τουρμπιζεις το 1600.
δεν το σχολιαζω καν...

:friend: :clap:

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76720 από touzas088
Απαντήθηκε από touzas088 στο θέμα turbo σε 1600?
Λοιπον! Εγω ειχα το 1600cc και ηθελα κατι τις παραπανω.. Εκανα τα παρακατω. Sprint Booster (250E), Φιλτρο K&N (80E), προγραμμα κονσερβα (250Ε). Απο 115hp να πηγε 117hp.... Σε ροπη ηταν ολη η αλλαγη. Τελος να πω οτι αλλαξα εγκεφαλο γιατι τα εφτυσε στα 80.000χλμ, εφταιγε το προγραμμα δεν εφταιγε δεν ξερω. Δεν το ξανα εβαλα.

Έντυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76723 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?

PETROS έγραψε: φιλε AlexisCh,τα παρακατω συνιστουν προσωπικες αποψεις και γραφονται με καθε φιλικη διαθεση:

1-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/122.
το θεωρω χασιμο χρηματων σε σχεση με αυτα που θα κερδισεις.την οποια διαφορα θα καταλαβεις στο
αυτοκινητο θα την ξεχασεις μετα την πρωτη εβδομαδα οδηγησης.
2-δινεις το 1600 και παιρνεις 1400/160.
η μονη λογικη επιλογη για αυτα που ζητας.απο εκει και περα αν θες να το ανεβασεις και αλλο(αν και
δεν φαινεται κατι τετοιο απο τα λεγομενα σου)αναλαμβανεις και το ρισκο.αυτα ομως που αναφερθηκαν για
260+ hp safe τα ξεχνας.οχι τα 260,το safe ξεχνας.το οτι πολλοι το εχουν κανει δεν σημαινει οτι ειναι
'ασφαλης' επιλογη.υπαρχουν αλλοι τοσοι που εχουν παρει το συγκεκριμενο μοτερ στο χερι πιεζοντας το
απλα με ενα προγραμμα.
3-κρατας το 1600 και κανεις μετατροπη σε 1400/160.
ετοιμασου να περνας πολλες ωρες στα συνεργεια.αν σου αρεσει,εγω μαζι σου.
4-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000.
διαφωνω.αν εχεις σκοπο να τα σκας στο κρατος παρε το τουρμπο.
5-δινεις το 1600 και παιρνεις 2000T.
αν δεν εχεις προβλημα με τα εξοδα του,ειναι εξαιρετικη επιλογη αυτον τον καιρο που σχεδον τα
χαριζουν.παρολα αυτα αν εχω καταλαβει καλα δεν χρειαζεσαι κατι τετοιο.
6-τουρμπιζεις το 1600.
δεν το σχολιαζω καν...

:friend: :clap:



Respect. Γι αυτό ο Πέτρος αποτελεί για εμε..... Εξαίρεση.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76724 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα turbo σε 1600?

touzas088 έγραψε: Λοιπον! Εγω ειχα το 1600cc και ηθελα κατι τις παραπανω.. Εκανα τα παρακατω. Sprint Booster (250E), Φιλτρο K&N (80E), προγραμμα κονσερβα (250Ε). Απο 115hp να πηγε 117hp.... Σε ροπη ηταν ολη η αλλαγη. Τελος να πω οτι αλλαξα εγκεφαλο γιατι τα εφτυσε στα 80.000χλμ, εφταιγε το προγραμμα δεν εφταιγε δεν ξερω. Δεν το ξανα εβαλα.



Που εισαι εσύ slk man?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76725 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
corbil καλο ειναι να ακουγονται ολες η αποψεις καλου κακου :P

1ο σκεφτομαι να κρατισω το 1600 αφου βασει φορολογιας δεν υπαρχει τρομερι διαφορα με το 1400.
2ο δεν σκεφτομαι ουτε κατα διανοια να παω σε 2.0 θα με σκισει η εφορια με φορους.
3ο για να παω σε 1400 με 160 αλογα ειναι απλισιαστες η τιμες.
και 4ο δεν καταλαβαινω το λογο που θα ειμαι καθε τρεις και λιγο στα συνεργεια αν βαλω μοτερ απο 1400 με εγκεφαλους και το κανω 'μαμα' , και αν βαλω το 1400 πανω στο 1600 θα εχω προβλημα με το κτεο;
αυτα απο εμενα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76726 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα turbo σε 1600?
Aλεξη,τι ηλικια εχεις αν επιτρεπετε;
Σε βλεπω να λες οτι το 1.4 160hp ειναι απλησιαστο,ξερεις οτι εμεις τα πηραμε 30000 ευρω,μερικοι ακομα τα χρωστανε και σε καποιους εχει φτασει ως και 45000 ευρω;
Εγω για να παρω οπως και τα αλλα παιδια της πρωτης γενιας τα σκασαμε κασερι και φτυσαμε αιμα,δεν μπορω να ακουω για αμαξι 5-6 ετων που εκανε 30φευγα οτι τα 10 ειναι απλησιαστα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • AlexisCh
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76727 από AlexisCh
Απαντήθηκε από AlexisCh στο θέμα turbo σε 1600?
φιλε νικιτα ειμαι 20 φοιτιτης μιχανικων πληροφορικης και πηρα το eos γιατι οταν ειχα μπει αναζητιση στο car οταν το ειδα γιατι εψαχνα VW γιατι μου αρεσει πολυ το εσωτερικο τους δεθηκα με αυτο το αμαξι και εδωσα το smart 3.500 χιλιαρικα και με βοηθεια τον γωνιον μου πηρα ενα 'φθηνο' με 7.500 1600αρι και απο τοτε οταν μπενω μεσα ανοιγη η καρδια μου. καθημερινα για να παω στο τει κανω μια αποσταση περιπου 10 με 15 χιλιομετρον το αμαξι σε γενικες γραμες παει μια χαρα αλλα προσφατα ετυχε να παω μια βολτα ενος φιλου που εχει το golf 1.4 tsi και το αμαξι πραγματικα οταν τουρμπιζε το ενοιωθα να απογειωνεται και για αυτο ρωτισα αν γινεται να κανω τουρμπο το 1.6... βεβαια ποιο πολυ με νοιζει να εχω ρεπριζ αλλα αλλα δεν θα με χαλαγε ενα μοτερ 1.4 tsi. το ξερω οτι ορισμενη λενε τι λεει ο πιτσιρικας εδω αστον να παει σε κανα pegeuot 206,και οτι το οχημα απευθηνετε σε μεγαλυτερι ηλικιας ατομα ποιο σοβαρα, αλλα και μενα μαρεσει εξισου παρα πολυ. το pegeuot 206 cabrio δεν συγκρινεται με το eos, το eos ειναι χρονια ποιο μπροστα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #76728 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα turbo σε 1600?
δεν ειπα οτι δεν γινεται η μετατροπη που θελεις.αλλα ποσα παραπανω λεφτα θα χρειαστεις αν πουλησεις το δικο σου για ενα 160αρι σε σχεση με αυτα που θα χρειαστεις για την μετατροπη?σε αυτα συνυπολογισε το θεμα της αξιοπιστιας του κινητηρα που θα βρεις καθως και της εργασιας του μηχανικου που θα το αναλαβει... αυτο εννοουσα με τα συνεργεια.με ενα ετοιμο,οσο να πεις,εισαι καπως πιο σιγουρος :unsure: .δεν πιστευω οτι ειναι τοσο τρομερο το οικονομικο οφελος που προκυπτει.


Υ.Γ.1-αν το eos ηταν μονο για σοβαρα ατομα,δεν θα ειχα και εγω... χαχαχα
Υ.Γ.2-γραφε λιγο πιο συγκεντρωμενος γιατι σε λιγο δεν θα καταλαβαινουμε τι εννοεις... :hahaha: (πλακα κανω,ελπιζω να σηκωνεις... :friend: )

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi